meerijdplankje vraag 2

HOI!

Nu we het toch over de meerijdplankjes hebben...
Wij denken er ook over om er eentje aan te schaffen voor Isabelle, nu Charlotte in de Queenie Buzz ligt. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat het heel lastig is een kiddy-board (zo noemen ze dat toch?) te bevestigen op deze kinderwagen.
Nu is mijn vraag ook nog of er hier op het forum mensen zijn die het meerijdplankje ook daadwerkelijk gebruiken. Is het handig? Staan jullie kinderen er graag op? Of kun je het beter niet aanschaffen? Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Babybelle

Hai,
Ik heb voor Veerle ook een meerijdplankje en ze staat er heeeeel af ten toe op. Alleen als ze echt moe is, maar handig vind ik het niet. Veerle loopt liever...

Groetjes, Floor

Hey,

Ik heb ook z'n kiddy board, maar vind het een onding. Moeilijk op de wagen vast te krijgen (een quinny nog wat) en Sam loopt ook liever. Als Sam wat langer moet lopen neem ik de dubbele wagen mee. Daar ben ik wel heel erg blij mee.

Groetjes Patries

Hoi hoi,

Wij hebben onlangs wel alvast een meerijdplankje gekocht. Deze is eigenlijk voor de Mutsy kinderwagen maar past ook op onze Maxi Cosi Mura. Dit meerijdplankje is heel makkelijk te bevestigen want we hebben inderdaad ook ondingen gezien die je vast moest gespen en zo. Deze is gewoon met 2 klipjes te bevestigen. Er zit ook een stevig wieltje onder en niet zo'n skateboardwieltje.
Sven vond het in de winkel helemaal geweldig en wilde er niet meer af. Nu maar afwachten hoe het straks in de praktijk gaat.....
Gelukkig was dit plankje ook niet al te duur dus als het uiteindelijk niet werkt dan is het ook minder pijnlijk -:)

Groetjes,
Maike

Hoi hoi,

Wij hadden dus het kiddyboard Maxi van Lascal. Het bevestigen was niet zo heel lastig en daarna klik je heel makkelijk het plankje erop en eraf. Dat was geen enkel probleem.
Hij was wel prijzig, maar we hebben hem weer goed via MP kunnen verkopen. Als je op de site van Lascal even zoekt, dan kom je op een pagina uit waar je je model wandelwagen in kunt voeren en dan krijg je foto's te zien van hoe het plankje erop bevestigd zit.

Nogmaals de reden dan wij hem weinig gebruikt hebben is dat Eva bijna 3 was toen Bas geboren werd. Eva is altijd een flinke meid geweest (vooral lang) dus ik duwde mezelf een breuk. Gelukkig loopt Eva graag, of tegenwoordig fietst ze ook wel eens.

Doei doei, Karin

Wij hebben er ook 1. Een 'goedkoop' plankje van 50 euro. Hij is makkelijk te bevestigen. Lucas was 23 maanden toen zijn broer geboren werd en hij vond het gewelidig om er op te staan. Nu ruim 2 maanden verder staat hij er minder op en loopt hij mee. Een nadeel van het plankje is dat je niet recht achter de kinderwagen kunt lopen omdat je dan constant tegen het plankje aan trapt, De kinderwagen wordt zwaar aan de achterkant en je moet de wagen goed vasthouden anders heb je de kans dat de wagen kantelt. De handrem op de quinny zit een beetje in de weg want Lucas zit er met zijn achterhoofd tegenaan.

Terug
Bovenaan