meerijdplankje

Hallo,

Ik heb (tot mijn grote spijt) een quinny speedy wandelwagen. Op de stang zit in het midden een rem. Heeft iemand enig idee welk meerijdplankje hier op past?
Past een meerijdplankje ook op een buggy van macclaren?

Bedankt!

Hoi hoi,

Wij hebben pasgeleden een meerijdplankje gekocht die eigenlijk op een Mutsy kinderwagen hoort. Wijzelf hebben een Maxi Cosi Mura maar dat gaat ook prima. Er zit een breed wiel onder en hij is makkelijk op de stang te bevestigen.
Ik weet niet of die past op een wagen met de rem in het midden. Ik zou gewoon naar de winkel gaan met je kinderwagen en daar uitproberen. Hebben wij ook gedaan. Er zit zoveel verschil in die plankjes. Qua kwaliteit maar ook qua prijs!

Succes!

Groetjes,
Maike

PS: neem ook je kind mee die op het plankje moet staan. Onze Sven vond het ene plankje helemaal niets en het andere wel.

hoi,

er zijn ook meerijdplankjes voor buggy's.
Maar ik vind die erg prijzig. rond de 80 euro ongeveer,
Maar als je hem vaak geberuikt misschien de moeite waard. Zeker omdat je de wandelwagen helemaal niet fijn vind.

Groetjes Marianne

Hoi hoi,

Het buggyboard Maxi van Lascal past erop.
http://www.buggyboard.info/page.php?buggy=81
Op deze link kun je dat zien. Wij hebben er ook 1 voor onze Quinny gehad (inmiddels verkocht via MP). Ik moet eerlijk zeggen dat we hem weinig hebben gebruikt. Het ligt er natuurlijk aan hoe oud je kindje is, maar ik duwde mezelf een breuk!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan