Meerijdplankjes

Hoi mama’s!<br />Ik heb een vraagje over meerijdplankjes. We hebben een joolz kinderwagen en we hebben laatst een kidsit gekocht omdat ik dacht dat dat handig was, alleen vind ik dit echt heel irritant lopen. Je kunt niet recht achter de wagen lopen en je stoot er steeds je voeten tegenaan en daarom heb ik die kidsit dus gelijk weer verkocht haha. Nou twijfel ik om een joolz meerijdplankje aan te schaffen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je daar wel gewoon makkelijk achter lopen zonder dat je er naast hoeft te gaan staan en je je voeten er tegenaan stoot?<br />Ik hoor het graag! Groetjes!<br />

Wij hebben de Joolz wagen en plankje! Ik ben lang, 1.85m en kan er wel goed achter lopen met het plankje. Soms schop je er even een keer tegenaan maar dat voorkom je denk ik nooit.

Ik heb achter heel wat andere wagens gelopen waarbij het plankje veel langer en onhandiger was.

Dus tja, 100% voorkomen dat je er niet tegenaan schopt kun je denk ik nooit. Met een plankje wordt je wagen nou eenmaal wat onhandiger en langer, maar ik vind de Joolz hierin wel echt een stuk fijner dan veel andere wagens!

Wij hebben hem en ik vind het prima te doen. Tuurlijk, zonder plank wandel je het fijnst. Maar toch vind ik het een uitkomst en in de praktijk stoot ik er zelden met mijn voeten tegenaan. Ben 1,70 meter.

Ook ik vind hem erg fijn! Helemaal perfect loopt het niet, maar ik vind het zeker wel te doen. Ideaal met onze oudste zoon.

Terug
Bovenaan