<p>Goedemorgen,</p><p>Ik had heel de week al het vermoeden, maar na een positieve test gisteren weten we het zeker. Er komt een tweede kleintje aan! <br /><br /></p><p>We zijn al ouders van een lief en vrolijk mannetje van 9 maanden. We hadden al snel de keuze gemaakt om het te laten komen zoals het komt. We zijn dolblij en gezegend met het feit dat het zo snel is.</p><p> </p><p>Nu hebben wij voor onze eerste de Joolz Day3 gekocht met het idee, ach die tweede daar willen we pas over een paar jaar aan denken. Alleen zijn we sinds we ouders zijn geworden over een heleboel dingen anders gaan denken, herkenbaar? <br /><br /></p><p>Nu kan van de Day3 geen duokinderwagen gemaakt worden, maar we willen eigenlijk ook geen andere kopen. We hebben onlangs een recaro buggy gekocht voor erbij, met het idee deze over een tijdje als de kleine man goed zelfstandig kan zitten te gaan gebruiken. Ik heb onze zoon ook heel veel gedragen in de draagdoek, dus verwacht niet meteen een probleem met het feit dat we geen duowagen hebben. <br /><br /></p><p>Bij Joolz is er alleen een meerijdplankje beschikbaar voor deze kinderwagen. Heeft iemand ervaring met een stoeltje voor achter dit model? Eventueel van een ander merk? <br /><br />Ik ben er een beetje vroeg bij, maar het enthousiasme en blijdschap heeft momenteel de overhand! <br /><br /></p><p>Ik krijg graag tips/adviezen hoe jullie hiermee omgegaan zijn! <br /><br /></p><p>Liefs</p>