Meerijplankje

Wie weet welk merk 'meerijplankje' er achter de Quinny Buzz past? Binnenkort wordt onze tweede geboren en het lijkt me zo makkelijk om de oudste (19 mnd) op zo'n plankje erachter te zetten.

Groetjes Janneke
 
Hoi,

Ga eens langs de babyzaak, en laat je voorlichten. Want het hangt er helemaal vanaf hoe het plankje gemonteerd moet worden. Wij hebben er 1 van de Mutsy, maar wij hebben dan ook een Mutsy kinderwagen. Maar met dit plankje kan het zwenkmechanisme ook nog gewoon werken. En ik vind hem lekker licht lopen. (gebruiken hem al 10 maanden)  Er zit 1 groot wiel onder.

Als je weet welke er achter kan, kun je altijd eerst op marktplaats kijken of er toevallig niet een goedkope tweedehandse van dat merk te krijgen is. Want die plankjes zijn niet goedkoop.

Groetjes, Cathy
 
hoi,
toen wij onze Quinny Buzz gingen kopen, vertelde de verkoopster ons 1 nadeel:

Namelijk er bestaat geen plankje voor!

Misschien bestaat hij inmiddels (1 jaar later) wel.
Mijn schoonzus heeft een handige man en die heeft er zelf 1 gemaakt.

groeten Elke

 
als je een plankje koopt zorg dat je nog altijd je rem van de kinderwagen  kunt gebruiken, anders ben je als het tegen zit twee kinderen kwijt.  Voorals op  stoepjes en in het openbaar vervoer is het van groot belang en ook als je kind dat op het plankje staat zijn voeten afzet op de grond. En als je hem via marktplaats koopt heb je vaak de kans dat alles afgesteld was op de andere kinderwagen en dat je onderdelen erbij moet kopen.

succes,
ilse
 
Terug
Bovenaan