Mees is geboren !

Op donderdag 30-12 om 21.37 is Mees geboren. Ik zou 31-12 ingeleid worden. En moest 30-12 nog op controle. En uurtje aan de ctg. Toen bleek hartfilmpje niet goed. Te snel en dan weer langzaam. Maar het herstelde wel weer. Dus ik mocht naar huis, maar moest 's avonds om 8 uur terugkomen. Als hartfilmpje nog hetzelfde beeld liet zien dan zou ik keizersnee krijgen. En zo is het gegaan. Mijn kindje had het heel moeilijk en moest snel geboren worden. Dus een goed uur later was hij er al. Hij is 51 cm en woog bij geboorte 2960 gram. Hij is prachtig en helemaal goed. Hij moet alleen erg bijkomen. Hij slaapt veel en is al 300 gram afgevallen. We zijn nog in het ziekenhuis. Misschien dinsdag naar huis.
Voor iedereen die nog moet bevallen, heel veel sterkte ! Groetjes, Petra

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mees.

Gelukkig maar dat ze er zo boven op zaten bij je !
Ik wens je heel veel geluk met jullie kleine en geniet er lekker van.

Liefs, Wendy

Van harte met jullie zoon! Mooi ook dat ie prachtig en helemaal goed is en niet eens jarig op de 31ste december, geniet er lekker van.

Van Harte Gefeliciteerd met jullie gezonde zoontje!!
Fijn dat ze je zo goed in de gaten hebben gehouden.

Geniet van deze mooie tijd met je kleine mannetje!!!

Hey van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Mees!
Leuke naam ;)

Onze Mees was teveel afgevallen maar groeit nu steeds beter! (zit misschien in de naam).

Genietse, hoop dat jullie snel naar huis mogen!

Liefs sabina (mama van Mirthe en Mees)

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Mees !!!

Geniet van de kleine man en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat Mees gaat eten voor twee ....

Groetnis Annie

Terug
Bovenaan