Mees opgenomen in het ziekenhuis.

Hallo allemaal,
Eerder schreef ik dat Mees niet goed wilde drinken en dat hij veel afgevallen was.
Nu is hij vanaf maandag al opgenomen in het ziekenhuis. Hij was weer afgevallen en wilde maar beetje drinken. Hij werd steeds meer lusteloos en zijn kleur was ook niet goed. Heel eng allemaal.
Dus maandag naar ziekenhuis, daar eet hij gelukkig wel wat beter en komt ook wat aan. Hij heeft geen ontstekingen of iets anders, hij is gewoon te zwak om te eten. Maar nu gaat het langzaam beter. Er is sprake van een sonde, maar is nu gelukkig nog niet. Ik ben er de hele dag bij en doe alles aan hem, maar slapen kan niet. Hij ligt op de couveuseafdeling. Steeds als ik hem achter moet laten breekt mijn hart en ben ik zo verdrietig. Maar ik mag altijd bellen en 's ochtends ben ik er weer vroeg. Maar is wel zwaar hoor, zo zit je op je roze wolk en zo lig je er vanaf.
Voor iedereen die nog moet bevallen sterkte en voor iedereen die is bevallen: Gefeliciteerd !
Ik hou het allemaal niet meer zo bij, omdat ik hele dag in het ziekenhuis ben.
Groetjes, Petra

Lieve petra logisch dat je dit niet meer bij houdt.
ik vind het al knap dat je ons op de hoogte houdt zo.

ik vind het heel erg dat jullie Mees is opgenomen in het ziekenhuis maar vergeet niet hij is daar in goede handen.

Tuurlijk ben je verdrietig en dat mag je ook zijn!
het is je kindje.

Lieverd ontzettend veel sterkte en beterschap met Mees en ik hoop dat hij snel weer thuis is zodat je lekker met je kindje thuis kan kroelen.

Hou je sterk.

Liefs, Wendy

Ach zielig kereltje!!!
Maar hij is idd in goede handen, alleen jammer van je roze wolk.
Daar val je dan ineens heel hard vanaf. Je moet zelf nog herstellen en dan ook nog heen en weer rijden.
Petje af.

Maar heel veel sterkte!!!

Jeetje Petra,

Ik weet uit ervaring hoe erg het is om je kleintje zo in het ziekenhuis te zien liggen. Maar onthoud dat het goed voor hem is en dat hij daar in goede handen is!!!
Heel veel sterkte, jullie komen er weer sterk uit!!!

Mees is weer thuis !
Gelukkig eet hij weer beter, nog niet alle flesjes helemaal leeg. Maar wel een stuk beter.
Het blijft allemaal erg spannend en ik ben er toch wel onzeker van geworden.
Maar hij is in ieder geval weer lekker thuis.

Wat goed om te horen!!!
Hopen dat hij het nu zo goed blijf doen. En als je onzeker bent, gewoon naar het inloopspreekuur van het CB gaan zo vaak als je wilt, daar kunnen ze m voor je wegen!!

Probeer er lekker van te genieten, in ieder geval hoef je de deur niet meer uit om hem te zien.

Heel veel geluk met Mees verder!!!

Terug
Bovenaan