meest grappige dingen

Hier de meest grappige dingen van ons ventje.
Wat vinden jullie het meest grappig aan jullie kindje?

- de diepe denk-rimpel als hij moet poepen en het zelfingenomen snoetje als hij klaar is.
- Zijn lachje aan het eind van de fles dat betekend dat de tank weer vol is (is ook niets meer in te krijgen daarna dus heeeeeel handig)
- Het proberen te duimen en dan zo blij zijn dat het gelukt is dat hij er weer uit floept en dan heel boos worden. (ja ik ben zo'n sadistische moeder die daarom heel hard moet lachen.)
- het zelf schrikken van een nieuw geluidje dat hij produceert.

Kan natuurlijk nog wel even doorgaan maar dit is wel mijn Top-4 die ik even wilde delen

AAAAAAAAAAHhhhhhh schattig.....

Ik sluit me helemaal bij je aan...alleen krijgt Jack geen rimpels in zijn voorhoofd als hij moet poepen maar een heel rood hoofd...

Jack kan ook nog steeds best scheel kijken....moet ik ook nog erg om lachen (hoop alleen wel dat dat overgaat...).

Jammer dat die hele kleine baby tijd al weer voorbij is...maar ook zo heerlijk dat ze al echte kleine mensjes worden die op je reageren!

Groetjes!

haha hier een hele slimme meid.
als ze aan het huilen is en we komen op haar kamertje ineens een hele brede lach!

het duimen (ruzie maken met derzelf) en dan zoo boos worden als ze hem kwijt is.

of de speen niet in kunnen houden en dan door de kamer spugen en het op een krijsen zetten.

en boos worden als het mobiel boven de box afgelopen is.

en waar wij heel erg om moeten lachen is dat ze kan doen alsof ze slaapt! dan ligt ze op schoot door hele kleine kiertjes te kijken en dan wil je haar in bed leggen zet ze het op een krijsen!

hihihi wat grappig allemaal!
Hier:

- het uiterst geconcentreerde gezicht tijdens de voeding (je zou maar eens tekort komen)
- hier ook een rood hoofd en dichtgeknepen oogjes tijdens het poepen
- in een deuk liggen als ik zeg dat hij 'poepelepoepie' heeft gedaan of in de 'badsjoem' (Limburgs voor badschuim) gaat
- het geklets 's ochtends tegen grote Nijn
- niet leuk blijft nog steeds het aankleden (ondanks de vele 'poepelepoepies' hahaha)
- Krijsen als hij ineens zijn wang vastgrijpt in een reflex

Inderdaad wat Feetje zegt: het gaat heel hard nu!

Wat een leuk topic!

Hier is het nog helemaal niet zover..heel af en toe een zuinig lachje maar daar moet ik heel veel moeite voor doen.. en natuurlijk hele leuke lange verhalen...ma

- dieprood kleuren als hij aan het poepen is en als het dan klaar is een heel lief zuchtje met een lach...

- als hij op het punt staat te gaan huilen krijgt hij het meest schattige pruillipje........(ik vind dat zo lief dat ik altijd moet lachen)

verder kan ik het zo nog niet bedenken....

hihi, merk al wel dat ik niet de enige sadistische moeder ben die om het "leed" van haar kleintje moet lachen. Hier ook af en toe zo'n heel zielig gezichtje voor het huilen. Maar ik moet dan zo lachen dat hij vanzelf weer mee gaat lachen.

Aankleden gaat hier best goed en kreeg gisteren nog een tip van de kinderfysio. Als je de mouwtjes aan wil doen niet aan het handje trekken maar onder de elleboog duwen. Moet zeggen dat dat een stuk makkelijker gaat en Tjerk het ook minder erg vind.

Ow ja, als we zijn kamertje afgaan om de fles te gaan drinken begint hij alvast te happen. Net zo'n goudvisje.

Terug
Bovenaan