Meeste tranen zijn er uit

Hallo Iedereen,
Met mij gaat het weer beter, gelukkig. Wat heb ik wat afgehuild vorige week. Bij mij viel de tweede mk emotioneel erg tegen moet ik zeggen. Om niets huilde ik. Ben sinds gisteren weer aan het werk en voel me eigenlijk best wel weer goed. Natuurlijk houdt het me nog wel bezig. Vooral het feit dat je drie miskramen moet hebben gehad voor ze onderzoeken gaan doen, belachelijk. Zeker als ze al voorspellen dat je rekening moet houden dat het de derde keer weer misgaat. Ik heb via de huisarts vorige week bloed laten tappen om te kijken of er problemen zijn met mijn schildklier, morgen volgt de uitslag. Voor mijn gevoel doe ik er zelf dan iets aan.

Mocht er niets mis zijn met mijn schildklier ga ik toch proberen voor meer onderzoeken in aanmerking de komen. Ik vind het zo'n raar idee om nu zwanger te worden en dan maar afwachten tot het misgaat. Dat past toch nooit!! Ik wacht in ieder geval mijn volgende menstruatie af en dan zie ik wel verder. Heb vorige week hele week geschreeuwd dat ik het op laag pitje zet maar aan de andere kant heb je het zo in je hoofd dat je gewoon moeder wilt worden, dus vermoed niet dat ik erg lang kan wachten. Heb de laatste tijd genoeg gewacht.

Ook de gedachte dat ik anders als het de eerste keer goed was gegaan nu al een half jaar zwanger zou zijn, vind ik zo gek en confronterend. Jullie herkennen dit gevoel vast. En de geruchten over maxima enzo...zij wel en wij niet!

Spannend Po en Marjon. Succes. En balen F.

Lieve Biate,

Ik ben blij om te horen dat het weer beter met je gaat. Bij mij gaat het ook met zijn ups en downs. Ik ga morgen naar het ziekenhuis om te kijken wat er allemaal mogelijk is en ik zal speciaal voor jou nog even vragen waarom ze de onderzoeken niet eerder doen. Ik mocht het namelijk wel na mijn 2e miskraam maar ik wilde het zelf nog even niet.

Ik laat je zeker weten wat er allemaal mogelijk is en als jou gevoel zegt dat je dit allemaal wilt moet je er gewoon voor gaan. Het is jou lichaam en jij bent hun 'klant'... Ik vraag me ook wel eens af of die mensen weten wat er allemaal in je hoofd omgaat en datze op zijn minst iemand moeten proberen daarbij te helpen en als dat voor jou zou betekenen dat je onderzoeken wilt dan moet dat kunnen... (wat klink ik boos he maar zo is het niet bedoeld).

Ik laat je morgen even wat weten en hou dat sterke gevoel vooral bij je!!!

Ooit komt het voor ons ook allemaal goed.

Knuffel

Corina

PS ik had je berichtje bij mij ook gelezen en nog dank voor je woordjes

Lieve Biate, ik heb veel aan je gedacht de laatste dagen. Vind het zo erg voor je! Ik wens je veel sterkte en hoop dat je het een plekje kunt geven.

Ik ben alweer op weg naar dwe volgende ronde, ik had dus toch mijn ongi alweer. Het duurt me al weer veel te lang maar je hebt het niet in de hand.

Ik vind het voor jou veel erger, vind je erg sterk overkomen. Ik leef met je mee, echt meid en de derde keer gaat het zeker goed!!

Liefs Po

Wat een pijn allemaal he. Ik kon ook bij de 2e keer kiezen voor een chromosonenonderzoek, maar m'n vriend en ik wilde dat zelf nog niet. Corina heeft gelijk, het lijkt wel of ze niet doorhebben wat er door jou heen gaat. Het is niet alleen lichamelijk wat er aan de hand is.
Ik heb zelf een afwijking aan m'n schildklier, maar m'n internist zegt dat hetgeen ik heb, geen problemen op hoeft te leveren bij een zwangerschap dus mocht jouw test uitkomen dat je ook een afwijking hebt, schiet dan niet gelijk in de stress ok?!

Enneh, dat zij wel, ik niet... Als ik elke keer een euro zou krijgen wanneer ik die zin heb uitgesproken, zou ik toch verdomd rijk zijn..

He lieverd, hang in there...
Knuffies
ik

Hoi meis,

Nou en of ik dat herken! Afgelopen vrijdag zou ik uitgerekend zijn en dat is dan toch weer een moeilijke dag!
Ik ben benieuwd of er nog wat uit het onderzoek naar je schildklier komt. Wat zou daar uit kunnen komen eigenlijk? Ik heb hier ook bloed voor geprikt maar ik krijg de uitslagen pas in januari. Ik hoop echt dat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken, wij allemaal niet! Hopelijk brengt 2005 ons meer geluk!

X F.

Hoi Biate

Ik vind die tweede keer ook veel zwaarder vallen dan de eerste alleen hte vreemde is dat ze tegen mij hebben gezegd dat de kans dat je twee keer achter elkaar een mk krijgt klein is en dat de kans op een gezonde ZW nog altijd een stuk groter is. Waarom doen ze zo negatief bij jou? Ik mag wel voor onderzoek maar zie de zin er niet van omdat ik al een gezond kindje heb is de kans nog kleiner dat daar iets uitkomt.

Succes
Lotte

Biate,

Ik vind het lief van je dat je me nog succes wenst ook al heb je zelf net de tweede achter de rug.
Ik moest trouwens ook wel even slikken bij dat nieuws over Maxima, hoor. Heb bij de latere journaals snel naar een andere zender gezapt.
Ik heb trouwens zelf ook schildklierhormoon laten onderzoeken, ook al was het mijn eerste mk. Mijn moeder heeft een te traag werkende schildklier, dus dan is er een verhoogde kans dat ik dat ook zou hebben. Maar alles was in orde. Het helpt in ieder geval wel als je voor jezelf het gevoel hebt dat je er alles aan doet om te zorgen dat het de volgende keer wel goed gaat.
Sterkte morgen met de uitslagen.

Veel liefs,

Terug
Bovenaan