meeste voorkomende kwaaltjes bij jou?

Hoi,

Misschien wel leuk onder invloed van me hormonen kom ik ff een berichtje plaatsen.Ik ben echt niet lief voor me vriend hoor..die heeft het moeilijk met mij momenteel..beetje last van stemmingswisselen..soms chaggie en dan weer blij..

wat zijn jullie meest voorkomende kwaaltjes op dit moment...

groetjes nice

oooh zo herkenbaar van de eerste dan... nu valt het volgens mij nog mee (moet je eigenlijk aan mijn hubbie vragen haha)

ik heb nu alleen erg last van moe zijn en futloos en hele zere borsten...

gelukkig gene last van misselijkheid en overgeven...

Ach ik loop heel de dag te klagen over van alles. Alles stinkt ook heel erg. hahahahaha
Afgelopen zaterdag was echt een hel hier in huize verbeek. Pfffff heel de dag lopen ouwe hoeren tegen elkaar. Heel de dag lopen janken. Ach het hoort erbij. hihihi

1: klagen klagen en nog eens klagen :) gelukkig kan ik dat bij mijn collegatjes doen dus mijn hubbie heeft nog niet zoveel last van me hihi..
hun vinden het gelukkig maar al te leuk, hoor de hele dag "je hormonen klagen weer"..
2: als ik weer teveel gedaan heb last van me rug
3: regelmatig last van buikpijn (maar dat zijn volgensmij gewoon me banden die oprekken)
4: het liefste wil ik de hele dag slapen
@ mama van myron, de hele dag janken had ik ook last van zo'n weekje geleden, hoort er idd bij..

ik moest bijna huilen bij een reclame!! haha
daarna moest ik heel hard lachen om mezelf! verder hier wat vermoeid maar valt het reuze mee.... komt nog denk ik!

ik ben onwijs moe,maar het lukt me niet s nachts door te slapen.ben ook vaak beroerd.pijn in mijn borsten.maar ja mijn lichaam zegt in iedergeval dat ik zwanger ben en dat is weer een goed teken.en als het goed is gaat het met 3mnd weer wat beter .zoniet dan na 9mnd hihihi

Ik ben vooral heel moe, zo halverwege de middag begint het. Ga bijna elke avond lekker in bad, fijn ontspannen. Alleen als ik dan 's avonds eigenlijk zou moeten gaan slapen, ga ik eerst het hele forum nog even af op nieuwtjes, en dan ga ik dus te laat naar bed. Vervolgens kan ik dan niet goed slapen, lig steeds te denken en te malen, erg irritant.
Goed voornemen voor vanavond: lekker op tijd naar bed!

Terug
Bovenaan