MEETING Dierentuin 19 september!!

Hoi meiden,

Ik heb een tijdje geleden de datumprikker rondgestuurd naar iedereen van wie ik een mailadres heb.
Heb een aantal reacties gehad en uit degene die gereageerd hadden kwam 19 september als voorkeurs datum.
Dus nu weer mailtjes verstuurd, maar heb tot nu toe alleen een positieve reactie van Suzan, Kim weet het nog niet en Patricia kan niet mee omdat die lekker weg gaat met Emiel :heart: .
Dit terwijl Corina, Frida, Karin, Linda en Vanesca ja hadden gezegd.
Ik wil het heel graag gaan regelen en organiseren hoe en wat, maar dan wil ik wel graag voor zaterdag 4-9 a.s. antwoord of je wel of niet meegaat en met hoeveel volwassenen en kids (zowel 0-2jaar en 3-12jaar).
Ik zet dit ook nog even op het "oude" forum, ik hoop dat iedereen reageert.
Ook mensen die de datumprikker niet hebben ingevuld of hem wel hebben ingevuld, maar je reactie is verdwenen (zoals bij Trudi): je bent van harte welkom op de meeting, hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol!:

Liefs Monica

Hoi Liesje,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, kon om een of andere reden het forum niet op.
Het gaat om dierentuin Amersfoort, maar inmiddels heb ik de meeting verplaatst naar oktober.november.
Als je mee wilt, stuur mij even een mailtje (dollfijn@hotmail.com), stuur ik jou ook een uitnodiging via datumprikker.nl.

Leuk dat je misschien mee wil!
Groetjes Monica

Terug
Bovenaan