meeting Dippie Doe Best (Eindhoven) maart

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Vandaag hebben wij dus met 3 moeders gezellig ballen gegeten. En tijdens dat eten hebben we bedacht dat het leuk is om met zijn allen naar Dippie Doe te gaan. Zie www.dippiedoe.nl Het gaat dan om de vestiging in Best. Ik heb twee data geprikt zaterdag 7 of zaterdag 14 maart. Mochten er mensen mee willen dan hoor ik het graag. Laat je dan ook even weten welke datum het best uitkomt voor je? En uiteraard geldt weer, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Verdere info volgt

groetjes Linda

Ik ben erbij! En maakt niet uit welke datum!!

Liefs Saskia

Omdat ik al een aantal reacties heb gehad van mensen die wel mee willen maar die twee zaterdagen niet kunnen wil ik de keuze uitbreiden naar alle zaterdagen in Maart. Je kunt dus kiezen tussen 7.14.21 en 28 maart.

Hoi Linda,

Ik wil graag mee maar volgens mij hebben we alle zaterdagen al wat staan. Maar wil je me voor de zekerheid noteren dan zal ik je zsm laten weten welke dagen ik kan. Ga zo in ieder geval even kijken wat het is waar we dan heen gaan.

Groetjes
Inge

Alweer zover weg  .

Hebben het in maart heeldruk en dan is eindhoven/best echt veel te ver.

Maare veel plezier.

groetjes chimene

Hoi hoi,

Wat een gedoe zeg...houdt het dan nooit op die meetings? haha
Niet hoor...hartstikke leuk en gezellig.
maar... ook wij hebben het in maart erg druk.
Maar ik werk ook nog op zaterdag dus ws gaat het echt helemaal niet lukken en dat is echt balen.
Maar jullie alvast heel veel plezier(haha duurt nog even)

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan