A
Anoniem
Guest
Zo, de meeting van vrijdag moet nog plaatsvinden, maar ik ben al helemaal in de stemming voor een megameeting. Ben vandaag met Lydia bij www.chimpiechamp.nl in Oosterhout geweest, en wat was dat leuk zeg! Leuker dan de Schatkids, Ballorig R ´dam en Rudi ´s Abenteuerland op ons Duitse vakantieadres bij elkaar. Een enorm groot deel voor de kleintjes met een gigantische keuze aan fietsjes, auto ´s, motoren, wipdingen, ballenbakken, glijbanen in alle soorten en maten. Maar ook kralenbanen en dat soort dingen, niet alleen leuk voor klauterende kinderen dus. Verder een gigantisch luchtkussen, met 2 enorme ballen erin, helemaal omgaasd dus ik zag ons allemaal al zitten met onze koters. In het deel voor grotere kinderen ook gave glijbanen, oa een opblaasbaan, klimmogelijkheden, trampolines en veel meer.
Ook was er een kinderdisco die nonstop draait in een aparte ruimte, met mooie lichtjes en kleurtjes.
Het hele gebouw is aangekleed in junglestijl, dus Lydia keek haar ogen uit naar alle apen, tijgers, vissen en andere wilde dieren.
En Oosterhout )tussen Nijmegen en Arnhem) is ook goed te bereiken voor alle regio ´s via de A50, A12 en A15. Voor het gros vd moeders moet dat in ruim een uurtje te doen zijn. Als we nou heel ruim vantevoren een datum prikken, dan moeten we toch met zijn een hele grote groep apen en moeders Chimpie Champ onveilig kunnen maken!
Op de terugweg bij de MacDonalds in Ochten hadden we nog een onverwachte minimeeting met Marieke en Thomas, die zagen het ook wel zitten geloof ik...
Maar goed, gaan jullie morgen eerst maar genieten van elkaar terwijl ik zit te zwoegen achter mijn scriptie, dan hoor ik daarna wel of er intreesse is.
Groetjes, Rianne en Lydia
Ook was er een kinderdisco die nonstop draait in een aparte ruimte, met mooie lichtjes en kleurtjes.
Het hele gebouw is aangekleed in junglestijl, dus Lydia keek haar ogen uit naar alle apen, tijgers, vissen en andere wilde dieren.
En Oosterhout )tussen Nijmegen en Arnhem) is ook goed te bereiken voor alle regio ´s via de A50, A12 en A15. Voor het gros vd moeders moet dat in ruim een uurtje te doen zijn. Als we nou heel ruim vantevoren een datum prikken, dan moeten we toch met zijn een hele grote groep apen en moeders Chimpie Champ onveilig kunnen maken!
Op de terugweg bij de MacDonalds in Ochten hadden we nog een onverwachte minimeeting met Marieke en Thomas, die zagen het ook wel zitten geloof ik...
Maar goed, gaan jullie morgen eerst maar genieten van elkaar terwijl ik zit te zwoegen achter mijn scriptie, dan hoor ik daarna wel of er intreesse is.
Groetjes, Rianne en Lydia