meeting

hey meiden

even een topic ove rde meeting.
we zouden eigenlijk de 11e of de 27e gaan.
maar irene en emmy kunnen dan niet.

misschien een idee om het dan begin maart te doen?
ik kan altijd, dus maakt mij niet uit.
gloof dat er t meeste in t weekend kunnen, dus misschien dat een optie??

6 maart
13 maart
27 maart stel ik voor.

alle 3 op zaterdag.

ik hoor t wel.

liefs, do

Hoi hoi,
Ja, ik ben zeker voor hoor. Ik wil graag meeeeee :)
ik kan 11 februari wel, maar de 27e niet omdat Minoux dan jarig is. Irene kan jij de 11e wel?
Volgens mij zaten we nog te dubben tussen die data. Linda zou er nog even naar kijken, maar ik kan me voorstellen dat zij even iets anders aan d'r hoofd had.
Wat betreft de data in maart: ik kan alleen de 27e. De andere 2 moet ik werken.
Maar voordat we allemaal weer over data in maart gaan dubben....
Even wachten of de datum in februari nog lukt?

Groetjes, Biaca

hoi hoi,,
leuk! ik kon natuurlijk 11 februari weer niet maar in maart is het ook goed moet alleen even kijken welk weekend ik moet werken en dus misschien niet mee kan. ik meld het nog ff.. misschien toch weer een goed idee om de datumprikker in actie te zetten???
ik geloof dat linda ff een poosje niet opt forum is ivm haar moeder..

Groetejs, Christien

Volgens mij word ik moeilijk op dit moment een afspraak te maken, daar we in de maanden itten dat al one kindjes jarig zijn.Wat we veelal op de zaterdagen vieren.(Overigens, ik kan wel op de genoemde opties in maart, daar wij Lenthe's verjaardag op de dag zelf vieren; woensdag 24 februari)
Ik ou gewoon lekker een datum prikken, maar bijv. ook weer in mei, zodat nog meer mama's kunnen...
Groetjes Roos.

P.S En waar gaan we heen?Ik woonde de vorig jaar 10 minuten van de lokatie, dus nu stap ik de auto wel in, geen probleem...

hey meiden

irene kan beide datums niet. ook de 11e niet, dan moet ze werken.

we waren er geloof ik al min of meer over uit dat iedereen naar rotterdam zou komen.

in mei ga ik niet mee, ben dan hoog zwanger en zie dat dus niet zo zitten om dan met nathalia alleen naar ballorig te gaan (weet nl vrijwel zeker dat ik met haar mee moet spelen omdat ze het niet ken)

de datums in feb zouden dus een beetje beroerd uitkomen, aangezien bianca met het idee kwam en de 27e niet kan, en iedereen naar rotterdam komt, voor irene en mij.

ik zelf kan alle dagen, zowel in feb als in maart. t maakt mij dus niet uit.
ja idd, volgende maand zitten er weer een hoop met verjaardagen, en die maand erna ook, maar aan de andere kant... dan kunnen we nooit een datum prikken want iedereen heeft een weekend (of dag) wel wat hahahaha.

dus laten we het houden op 1 van deze 3 dagen.

k heb geen idee hoe de datum prikker werkt. zou ik waarschijnlijk wel kunnen uitvogelen, maar ik heb al jullie e-mail adressen niet.

en idd linda zal even wel wat anders aan haar hoofd hebben, aangezien haar moeder morgen geopereerd wordt.
(lin als je dit leest, nogmaals heel veel sterkte voor morgen!!!)

liefs, do

Hoi,

ik was ook benieuwd of er al een datum bekend was. Mij komt 11 februari toch niet uit, dan hebben de kinderen hier een carnavalsoptotcht, dus ja daar moet natuurlijk aan meegedaan worden. De 27e komt voor mij wel goed uit, aangezien we dan ook al een verjaardag aan die kant van het land hebben.In maart zou alleen de 27e mij uit komen, de 6e hebben we al wat en de 13e is Bente jarig. Ik merk wel wat het wordt.

Groetjes danielle

Terug
Bovenaan