Meeting???

Hallo Dames..
Ik zat eens te denken.. als jullie het niet zien zitten dan hoeft het natuurlijk niet. Snap t ook wel als je anoniem wilt blijven. Maar het leek me leuk om een keer wat af te spreken. Bijvoorbeeld in ons verlof ofzo... als jullie dat ook willen... Laat maar weten.
Groetjes Yvette!

Vind ik wel een leuk idee, Misschien kunnen we ook een hyvespagina aanmaken van de april mama's, Dan weten we ook al een beetje meer van elkaar.
Ik wil dit evt wel opzetten als jullie het ook een goed idee vinden.

liefs Do

ik zal me aanmelden hoor, op hyves. mits je het niet toegankelijk maakt voor iedereen (dat ze eerst toestemming moeten vragen aan jou, met een korte uitleg dat ze echt zwanger zijn)
niet, dat ouders, opa's en oma;s enz mee lezen :D (ik heb nogal bv een nieuwschierige familie hahaha)

een meeting zal hier erg lastig worden met een kind wat naar school gaat en een ander kind wat smiddags nog slaapt. ligt erook aan waar.

misschien handig om te weten waar iedereen vandaan komt?

ik woon in rotterdam

liefs, do

Nou de hyves daar ben ik wel vanaf zat daar nooit op zit nu veel op facebook. Maar een meeting zie ik wel zitten. Anders een keer afspreken op een zaterdag misschien makkelijker? Ik kom uit Tiel in Gelderland

Leuk! dat er animo voor is. Ik zelf woon in Winterswijk gelderland (vlak aan de duitse grens) ik hou wel van auto rijden dus vind t niet erg om een stukje te rijden. Voor Hyves wil ik me wel aanmelden, weet niet hoelang ik die nog heb want doe er steeds minder mee.

Hee wat grappig dat jij uit Winterswijk komt, ik woon nl. in Bredevoort, das ook toevallig!

Voor wat betreft Hyves, heb ik maar doe ik bijna niets meer mee. Zit nu vooral op Facebook. Als iemand me toe wil voegen vind ik dat prima! Ik denk niet dat ik nog veel op Hyves te vinden ben. Maar als jullie een hyves pagina maken meld ik me wel aan en zie ik wel wat ik er mee doe.

Fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan