Meeting

Dames,

Op Facebook is geopperd om af te spreken met de mensen die daar zin in hebben. We weten echter niet of iedereen al op Facebook zit. Dus vandaar ook hier even de melding.
Als je op Facebook vrienden wordt met Maart Moeders Maart dan regelen we verder dat je van de groep lid wordt enzo.
Heb je geen FB maar wil je wel mee, laat het hier even weten dan houden we je ook op de hoogte!

Groetjes Simone

Hoi, ik zou ook graag mee willen. Niks gelezen op fb trouwens erover. Komt niet automatische op namelijk. Heb nu wat neergezet, dan krijg je het automatische binnen als je daar iemand op reageerd.

Had al een idee om naar de dierentuin te gaan. Mijn mannetje gaat het niet leuk vinden om lang stil te zitten bij bv high thea.

X

Aan de linkerkant op FB heb je de groep Maart Moeders staan, als het goed is kun je daar instellen dat je notificaties krijgt bij updates. Ik zal iedereen ook beheer rechten geven trouwens.

Hoi, wat een leuk idee... ga me proberen aan te melden op fb. Via mijn telefoon lukt dat niet dus heb ik de laptop nodig.

Ga het straks proberen.

X Denise

Wat een leuk idee een dierentuin Yvon !! Leek mij ook niet echt super met al die kleintjes bij een high tea.. maar lekker buiten wandelen heerlijk !!! Je hebt de ruimte en je kan gaan en staan waar je wilt !! Helemaal top ! ik ben voor !!!!!!!!

Terug
Bovenaan