Mega buik/lies kramp rond de tijd dat mn eisprong zou zijn.

Onlangs had ik in de periode dat ik verwachte dat mijn eisprong zou zijn een dag enorme kramp in mn lies/buik, zo heftig dat zelfs lopen pijn deed. Net een soort spierpijn.
Nou herinnerde ik me dat ik dat de vorige 2 maanden ook heb gehad, en al die keren maar 1 dag.
Wie heeft deze klachten ook wel tijdens de eisprong?
Of zou het iets totaal anders zijn....

Groetjes mamaloe!

hoi hoi

ik heb die pijn ook een paar keer hehad.
inderdaad bij het lopen of als je iets hoog wilt pakken, dat je verschrikt stilstaat omdat het heel eeg "trekt"
ikzelf heb dat nooit in verband gebracht met een eisprong, (maar heb ook nooit een flauw idee waneer die is)
als ik er over na denk zou het best eens kunnen....

geen antwoord maar misschien heb je mij wel geholpen mn ei te ontdekken??? hahaha

groetjes esther

Hoi hoi.
Ik heb dit al jaren en bij is het de aankondiging van mijn eisprong. Erg handig, want je kunt vrij gericht vrijen als je graag zwanger wilt worden.
Voor mij is het nu even afwachten. Eind volgende week testen en wie weet. Mijn lijf zegt zwanger en daar houdt ik mij nu maar aan vast. Ben nu een dag over tijd, terwijl ik altijd het klokje erop gelijk kon zetten.
Groetjes van Mariël

Mmmh het zou erg leuk zijn als dit dan mn eisprong zou zijn. Duurde idd maar een dag en voelde net zo als bij jou Esther.
Op dat moment knap irri maar als het mn ei is, kom dan maar weer op met die dag vol kramp en buikpijn :D.
Zit nu op de 33e dag, normaal zit ik tussen de 28 en 40. We w88 dus af!

Groetjes en thnx voor t antwoord!

Hey, Erg herkenbaar die pijn. Stom he, want je zou al bijna geen zin meer hebben om te vrijen. Tenminste ik heb soms echt heftige pijn van mijn eisprong. Ik kan ind. de klok erop gelijk zetten gaat gepaard met pijn in ik denk mijn eierstokken en kramp. Maar tís ook precies op de helft van mijn cyclus. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je meteen zwanger bent. Helaas, t'is mij nog niet gelukt ondanks keurige cyclus.   Ik heb zoontje van nu 15 maanden. Ook toen had ik een keurige cyclus snapte er alleen geen snars van. Toen ik eindelijk begreep dat je dus in het midden van de maand een eisprong hebt meteen raak. Nu dus helaas niet zit op ronde 4 mijn man is nu nog een maandje thuis en dan gaat hij weg voor zijn werk dus hoop heeeeeeeel erg dat het nu raak is en anders volgende maand. Anders duurt het weer een tijdje voor dat ik kan proberen.
Succes ermee.

Klopt ik heb die pijn ook verschillende keren rond mijn eisprong gehad, maar ik ben er nog niet achter of het nu vóór de eisprong is (dat ie op knappen staat, zeg maar) of dat de eisprong zelf zo pijn doet of juist erna..

Inderdaad ideaal als "teken" behalve als het pijn gaat doen bij het vrijen!

Terug
Bovenaan