Mega-luier-uitslag, ZO zielig!!!

A

Anoniem

Guest
Help, arme Stijn heeft al een paar dagen luieruitslag? Nu gaan zijn biletjes ook nog kapot. Zooooo zielig!!! Hij krijst het uit van de pijn als ie gepoept heeft. Sta zowat mee te huilen, arm kind...

Dit is echt voor het eerst dat het zo erg is, en het lijkt ook nog steeds erger te worden. Ik ben altijd heel voorzichtig met z’n billies, zodra ik iets roods zie smeer ik Bepanthen en anders juist niets. Nooit zet het echt door zoals nu? Tips??????

Denk dat ik hem straks na zijn dutje maar in z’n blootje zet. Neem de fontijntjes maar voor lief dan...

Hoi hoi,

Zielig is dat toch he die luier uitslag, gelukkig heeft stephan er bijna nooit last van alleen als er een tandje door komt.
Dan liggen zijn billetjes helemaal open en trouwens ook van de kruidvat luiers dus die heb ik gelijk in de prullebak gegooid.
Als het bij stephan zo open ligt smeer ik er altijd goed Sudocreme op het werkt bij hem echt heel goed na een paar dagen is het weer helemaal over.
Ook droog ik zijn billetjes altijd af na het verschonen met een bille doekje mt een hydrofiel luier zodat hij met droge billen in de luier gaat.

Hoop dat het voor jou ook werkt.
Groetjes Pam mv Stephan

Pfffff ja zielig hè. Een paar weken geleden had Tygo zijn billen ook zo ontzettend rood en vurig, zelfs hier en daar wat kapot.
Ik heb zijn billen elke luierwisseling schoongedept met een washandje met lauw/koel water. Dit vond hij minder erg dan de luierdoekjes. Hierna aan de lucht laten drogen, bepanthen erop en luier om. Na een dag of drie zag het er al een stuk beter uit en hij vond het verschonen ook niet meer zo pijnlijk.

Heel veel succes, ik weet hoe zielig het is.

Groetjes happyM.

wikkel een katoenen luier los om zijn billetjes
en laat het zo aan de lucht drogen leg hem op een
handdoek voor eventuele ongelukjes
mijn moeder gebruikte vroeger maizena dat absorbeert
het vocht dat bij de uitslag vrijkomt
en verder gebruik ik altijd sudocreme na elke verschoning
ook als hij geen uitslag heeft dat kan de urine of poep
niet inbijten en sinds ik dat doe heeft geen last weer gehad

groetjes
Bianca mv lorenzo

Arme Stijn, hopelijk gaat het snel over. Thom heeft alleen toen hij een paar weken oud was uitslag gekregen, ik kreeg toen het advies zijn billetjes met watjes en lauw water schoon te maken en daarna smeren met bepanthen en dat heeft goed geholpen..
Groetjes mv Thom

maizena ken ik van mijn werk uit het verleden.
helpt echt.
ik vindt zelf sudocrene het beste.
gr piewie

Terug
Bovenaan