mega mindy

Tyche is heel erg fan van Mega Mindy. Als ze het muziekje hoort, gaat ze staan en begint ze te dansen. Als je vraagt: 'van wie ben je fan?' dan zegt ze: Me mini. (wat haar uitspraak voor Mega Mindy is).
Ik vind haar zelf mijn eigen kleine Mega Mindy omdat ze sinds 1e kerstdag loopt!!!! Jaaah! (16 maanden is ze nu).

Maar goed, jullie raden het al. Met carnaval moet er een Mega Mindy pak komen! Op marktplaats gekeken en op 'gewone' sites en ik kom toch steeds rond de 30 euro uit. Ik vind dit best prijzig. Maar het is wel echt leuk en er zit van alles bij..... Maar voor die paar keer dat ze het aankan...

Wat vinden jullie?
En degene die carnaval vieren... hoeveel geven jullie uit aan een pakje??

Groetjes Kirsten mv Tyche

Nog even de trotse mama uithangen.....

Tyche pakte me net bij de hand en trok. Dus ik loop mee. Klopt ze op de deur naar de hal. Daar liggen de luiers dus ik dacht dat ze een schone wou. Dit geeft ze namelijk wel vaker zo aan.
Ik de deur open doen, loopt madame naar de trap en ze begint te klimmen. Ik vraag: 'wat doe je nou?' en ze zegt: 'bedje'. Dus ik klim achter haar aan... helemaal de trap op.  Dit is de eerste keer dat ze dit doet. Best eng hoor haha!
Boven aangekomen pakt ze mijn hand weer en loopt naar haar kamertje. Ik zeg: 'maak je lampje maar aan'   Deze moet namelijk altijd aan als ze naar bed gaat, ook overdag. Het is een staand lampje die je met een knopje aan klikt (schemerlampje eigenlijk). Tyche slaat op de lampekap haha, net zoals bij haar muziekstoel. Dus ik klik vlug de lamp en zeg: 'goed zo!' Dan loopt ze naar bed. Ik leg haar erin. Nijntje en tutje gegeven. Kus, muziekje aan en weg........

Nu, net beneden, verbaas ik me nog steeds over haar! En ben supertrots!
(al moeten er nu vanmiddag wel onmiddelijk traphekjes gehaald worden!!!)

Groetjes een trotse mama

Voor Marissa moet ik nog even denken wat ze aan gaat doen met carnaval.

Bij Bart Smit heb ik een megamindy pakje gezien, maar weet niet hoe duur ze zijn. Ze hebben daar wel uitverkoop.

Hoi Kirsten,

Zowel carnaval áls Mega Mindy gaat volledig aan me voorbij, dus daar kan ik je niet bij helpen, maaaar:

Gefeliciteerd met je meisjes eerste stapjes!! Wat zul je ontzettend trots zijn (en zij ook haha). En dan gaat ze ook nog zelf zeggen dat ze wil gaan slapen. Heerlijk!

Geniet lekker,

Liefs Susan

ps. gaat het verder goed met de verkoop van jullie huis enzo?

Leuk he, die eerste stapjes! Mijlpaal weer gezet!
Mega Mindy....Volgens mij vindt ik het nu leuker als Tessa...Die huppelt wat mee op de muziek en dan is het gedaan met TV kijken, rennen door de kamer is veel leuker......!!!

Lisenka mv Tessa

hoi hoi

ik ken mega mendy wel maar zou niet weten waar je zo'n pakje kan halen.......
marktplaats is het enige waar ik aan zou denken, maar dat heb je zelf al gedaan...

en wbt dat traplopen en zelf aangeven dat ze naar bed wilt...............wauw!!!!
jeetje dat zie ik sophie nog niet doen...

wat ontzettend knap...

liefs tobi

Terug
Bovenaan