Tyche is heel erg fan van Mega Mindy. Als ze het muziekje hoort, gaat ze staan en begint ze te dansen. Als je vraagt: 'van wie ben je fan?' dan zegt ze: Me mini. (wat haar uitspraak voor Mega Mindy is).
Ik vind haar zelf mijn eigen kleine Mega Mindy omdat ze sinds 1e kerstdag loopt!!!! Jaaah! (16 maanden is ze nu).
Maar goed, jullie raden het al. Met carnaval moet er een Mega Mindy pak komen! Op marktplaats gekeken en op 'gewone' sites en ik kom toch steeds rond de 30 euro uit. Ik vind dit best prijzig. Maar het is wel echt leuk en er zit van alles bij..... Maar voor die paar keer dat ze het aankan...
Wat vinden jullie?
En degene die carnaval vieren... hoeveel geven jullie uit aan een pakje??
Groetjes Kirsten mv Tyche
Ik vind haar zelf mijn eigen kleine Mega Mindy omdat ze sinds 1e kerstdag loopt!!!! Jaaah! (16 maanden is ze nu).
Maar goed, jullie raden het al. Met carnaval moet er een Mega Mindy pak komen! Op marktplaats gekeken en op 'gewone' sites en ik kom toch steeds rond de 30 euro uit. Ik vind dit best prijzig. Maar het is wel echt leuk en er zit van alles bij..... Maar voor die paar keer dat ze het aankan...
Wat vinden jullie?
En degene die carnaval vieren... hoeveel geven jullie uit aan een pakje??
Groetjes Kirsten mv Tyche