Mega verkouden, HELP

Hi, nou zit ik in de klaagbank.....
Ben mega verkouden, niet alleen een snotneusje, maar ook mega keelpijn.
Voor mijn neus heb ik van de apotheek Rhino Caps gekregen, maar ik kreeg van haar niets voor mijn keel. Ik moest maar een snoepje nemen, maar onder geen voorwaarde Strepsils of Trachitol... verdorie....
Wat kan ik nog meer doen? Ik kan absoluut niet tegen neussprays, want daar krijg ik bloedneuzen van....
BOEHOE....
Frederique

ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd vrij makkelijk in ben hoor. weetje veel dingen is er niet veel van bekend met zwangerschap een dan doen ze het maar niet. maar was pas bij gyneacoloog en had het over een medicijn die ik af en toe gebruik en toen zei ze dat ook. en dat als ik van die andere tabletten 1 in de week nam dat het geen punt was. kijk er zijn er natuurlijk wel wat echt niet goed is maar als je het op google intik zie je tgauw genoeg. zelfde verhaal met smeerworst of biefstuk... vroeger aten ze alles. ben daar altijd wel makkelijk in moet kzeggen. succes en beterschap!

verkoudheid is verkoudheid, tijd om uit te zitten en verder huishoudmiddeltjes

warme thee, evt met honing
warme melk evt met honing of anijsblokjes
veel drinken
dropjes
enz.

er is nog genoeg keus

Uitje naast je bed en voor je keel en natte theedoek om je nek, sjaal er omheen en slapen en geloof me de volgende ochtend ik je keelpijn bijna weg of weg. Echt waar!

Succes

Ik heb het net achter de rug, echt mega rot voor je! Stomen met rinicort capsule, en er zijn bij de apotheek ook stee sols die je wel mag in je zwngerschap want die had ik. Ik ga kijken of ik het doosje ergens kan vinden. ( ik heb trouwens vandaag een matrasje gehaald bij Ikea) beterschap!! Trouwens dat met die ui is echt waar heb ik ook gedaan stuk van opgeknapt!

HOI, dank jullie wel....
Heb een fobie voor honing...
Ui heb ik naast mijn bed.
Gister al gestoomd met Rhino Caps...
Het wil allemaal nog niet opschieten, ben nu ook aan het hoesten geslagen....pffff
En dan zeggen ze dat je je buikspieren niet mag trainen, tja.... dit is ongewild trainen....

@babyxxx, welke heb je uitgekozen van het matrasje?

De vyssa skont van 39,95. En die zag er echt goed uit, goede dikte en lekker stevig dus zakken ze niet snel in weg. En je kunt de hoes van de matras gewoon wassen dus dat is ook wel fijn. Succes met je verkoudheid echt heel rot. Hopelijk ben je snel opgeknapt.

hoii !

Vervelend joh !! bah bah bah !!! Ik ben ook nu voor de 3 de keer verkouden sinds in zwanger ben... pff ben er helemaal klaar mee !
Hiervoor was ik bijna 2 jaar niet verkouden, dus heb het mooi ingehaald.
Slik wat extra vitamines.. oa. een vit c boost !!Ik ben altijd heel gauw benauwd in mijn neus waar ik helemaal niet tegen kan.. dus neem dan meteen Otrivin neusdruppels.. mag niet maar het kan gewoon niet zonder ! het enige vervelende is dat ik hem nog van mijn vorige verkoudheid gebruikte dus gebruik hem nu langer dan een week l:s is niet goed, ik weet het maar ik kan niet anders.. bah

sterkte !

Terug
Bovenaan