megadip

hallo.
Ikschrijf dit omdat ik het echt even niet meer zie zitten..
ik ben nu bijna 7 maanden zwanger en er is werkelijk nog geen 1 dag voorbij gegaan dat ik nergens last van heb.
is het de ene dag niet kotsen of de hele dag misselijk,dan is het wel extreme vermoeidheid of mijn rug die me aan het huilen maakt van de pijn.
voor me rug loop ik ook bij een sportmasseur,maar de pijn blijft.
Doordat ik me lichamelijk zo ellendig voel,ga ik geestelijk ook achteruit en zie ik het nu dus allemaal niet meer zitten.Ik ben heel gelukkig met het kindje wat ik krijg,maar de zwangerschap
zelf put mij zo extreem uit,dat ik het soms erg moeilijk vind allemaal..
wie heeft de roze wolk ook nog niet gezien en heeft misschien een tip om deze laatste 2,5 maand door te komen???
alvast bedankt.
 
Hallo anoniem
Er zijn meerdere vrouwen die geen roze wolk hebben gezien. Een zwangerschap is zwaar en een voorwaarde om een kind te krijgen van jezelf maar ik heb het nooit leuk gevonden. Bij beide kinderen vond in het zwaar om zwanger te zijn en had vele kwalen. Ik ging heel bewust genieten van de bewegingen van mijn kind omdat dat het enige mooie was aan mijn zwangerschap. Hoe ik er verder door ben gekomen tja een dag tegelijk, goed luisteren naar je lichaam, voldoende wandelen, in bad zitten met kneip en moet zeggen dat ik dat heerlijk vond. Verder is het gewoon uitzingen hoe moeilijk ook. Als je veel met je kwalen bezig ben duurt de zwangerschap ook langer. Ik moet zeggen nu ik het er wel voor over gehad want ik heb twee wolken van kinderen. Zwangerschap is tijdelijk je kinderen zijn voor altijd. Ik wens je heel veel sterkte in deze laatste maanden.
 
Roze wolk wat is dat????
Ben nu 36 wk en heb het wolkje ook nog niet gezien.

Maar heb wel veel leuke spulletjes gekocht en doe lekker veel voor mezelef!!!!! Lekker nagels lakken, maskertje.
Ga een bij de etos o welke zaak dan ook naar binnen en haal dat soort dingen in huis.

Lees dat ene boek uit, bekijk die dvd, of als je er geen zin in hebt doe nix helemaal nix met heel veel chocolaaaaaaa!!!!

Helpt altijd, na de zwangerschap gaan we weer lijnen!!!!!

Neem tijd voor YOU YOU and YOU, doe niets waar je geen zin in hebt.
Hoop dat je er wat aan hebt.

liefs
 
Ik kan er niet over mee praten want de tijd dat ik zwanger was van de eerste voelde ik me super (behalve de eerste drie maanden).
Mijn kindje is alleen drie maanden te vroeg geboren en dan heb je eerst ook niet een leuke tijd.
Ik kan alleen maar zeggen dat je moet proberen de positieve dingen te zien.
Je kindje zit nog mooi in je buik enprobeer daar toch van te genieten je krijgt er straks zo iets ontzettends moois voor terug het is het echt allemaal waard.
Misschien een tip voor je misselijkheid reistabletjes helpen goed ,dit mag je ook slikken tijdens je zwangerschap.
Succes verder.
Groeten Irene
 
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik had de eerste paar maanden veel geluk, niet misselijk en geen klachten. Wel een voedselinfectie gehad, mijn relatie uit, toen toch maar weer aan, dus ik had wel wat stress. Daarna werd ik heel erg moe, ik vond dat ook echt zwaar. Nu met bijna 37 weken zit die buik enorm in de weg, mijn knieen en rug doen pijn door de 20kg die ik ben bijgekomen. Ik heb ook moeten concluderen dat het niet altijd een feestje is om zwanger te zijn, maar tegelijkertijd ben ik zo dankbaar dat ik het wel ben. Ik ben enorm blij dat ik een kindje krijg en ik weet zeker dat het dit allemaal waard is. Daarnaast weet ik dat er genoeg dames zijn die het lichamelijk nog veel zwaarder hebben dan ik, dus ik daar denk ik dan aan als ik het even niet zie zitten.

Ik denk ook wel dat dat gevoel van een dip bij de zwangerschap hoort, ik heb het hier al vaker gelezen (en zelf ook ondervonden) dus volgens mij is het echt heel normaal :)

groetjes en sterkte, Jane36+6
 
Hai anoniem,

Vanaf de 8ste week geen dag gehad dat ik nergens last van had. Ook in het ziekenhuis gelegen omdat ik bleef spugen en zo misselijk was. Ondertussen ook niet meer het idee dat ik er ooit nog afkom. Inderdaad de zwangerschap uitzitten. Energie heb ik niet en als ik iets doe moet ik het bezuren. Ik leef met je mee. Sterkte. Je moet nog 2,5 maand. Ik vier. Gewoon uitzitten en denken aan waar je het voor doet. Tips helpen niet, alles geprobeerd!! Succes
 
Hoi anoniem,

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik tot week 37 misselijk geweest met overgeven. Daarnaast ook veel last van andere kwaaltjes. Heb toch geprobeerd de moed er in te houden en rustig aan te doen. En het is echt waar wat ze zeggen; als je je kind voor het eerst vasthoudt ben je het leed vergeten. Ik heb een prachtige zoon van 16 maanden en kan nu rustig zeggen dat ik het allemaal graag voor hem overhad. Ook mijn huidige zwangerschap loopt niet bepaald ideaal, maar ik weet dat dit ook weer goed komt. Hou je taai, je hoeft nog maar een paar maanden en dan komt je beloning!
 
Terug
Bovenaan