MEGADIP!!!!!

Hallo,

Nou ik ben een tijd afwezig geweest maar heb in een megadip gezeten. Kruip er nu weer een beetje uit. Had echt een gevoel van: waar ben ik toch mee bezig. Ben op het moment werkloos en heb last van het carpale tunnel syndroom als gevolg van de medicatie die ik krijg voor het kinderen krijgen. Al met al behoorlijk pech gehad de laatste tijd. Maar het gaat nu weer iets beter.   We zijn nu bezig met de 5e iui en krijgen waarschijnlijk maandag of dinsdag de inseminatie. en we zijn nu op de wachtlijst gezet voor ivf. Dat betekent dat we in maart 2006 al voor ivf kunnen gaan. Dit was sneller dan we verwacht hadden. Dus eindelijk weer een meevaller. Wie van jullie hebben ook zon mega dip gehad en hoe zijn jullie er weer bovenop gekomen?

Groetjes Naatje

zo'n megadip als jij ken ik niet hoor. Maar ik vind het wel knap dat je er weer een beetje uit begint te komen en je ook een paar meevallers hebt nu.
Succes hoor!

Caroline

Hoi,

Ik ken deze vorm van dippen maar al te goed. Na al die jaren en alle nare dingen kun je op een gegeven moment echt niet meer meeveren en je weer opladen om positief te zijn. Dan is het batterijtje gewoon op en die je niets anders dan huilen en ruziemaken.
Het enige wat helpt bij mij is flink veel tijd voor mezelf nemen om even op adem te komen. Wij hebben de afgelopen jaren als de dip weer opkwam een pauze ingebouwd en dan laad je weer een beetje op. Momenteel heb ik het gevoel dat het opladen ook niet meer zo geweldig gaat en het zwanger worden (en zwanger blijven) niet meer lang moet duren. We hebben afgesproken dat als het echt niet meer gaat we er mee stoppen maarja dat is een moeilijke beslissing.
Wij staan nu ook op de wachtlijst voor IVF en zijn tegelijk aan de beurt met jou.
We hebben 6 IUI's gehad. Ik ben 1 x spontaan zwanger geweest maar dan werd een miskraam ondanks dat het hartje klopte.

Wat ik je aan kan raden in deze moeilijke tijden is om de tijd te nemen om het allemaal te verwerken en als het effe niet gaat niet koste wat kost door te gaan.
Ik hoop dat de IVF toch niet nodig zal zijn! Geniet vooral van de leuke dingen!

lfs inge

Ik heb gelukkig niet erg ver in die put gezeten, maar ken het gevoel wel.

Je moet proberen je zinnen op iets anders te gaan zetten, leuke dingen, geniet van wat je WEL hebt. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

Al die teleurstellingen elke keer maar weer, je hoop slinkt met de dag. Aankomende IVF stress.

Ik ben in afwachting of mijn 6e IUI is gelukt anders ga ik dus ook voor IVF. We staan zo goed als op de wachtlijst en ik verwacht dat het voor ons april/ mei gaat worden als we mogen beginnen.

Ik zie als ik heel eerlijk ben helemaal niet meer in dat ik ooit nog moeder van een schattige zoon of dochter mag worden. Maar de hoop is zo groot............
Het is om gek van te worden, elke maand word het ook erger. We zijn meer dan  3 en half jaar bezig voor een eerste, zonder enig resultaat.

Hoop zo dat je ondanks alles een beetje van de gezelligheid van de kerstdagen kan genieten. En dat IVF voor jullie niet nodig is.............maar dat je nu of met de laatste IUI alsnog zwanger raakt!

Ik duim voor je en............succes met alles

Cynthia

Hallo allemaal,

Dankje voor jullie reacties. Tis altijd fijn om te horen dat een ander het gevoel ook kent. Heb vandaag de 5e iui gehad en ga nu de wachtweken weer in.

We hebben vandaag heerlijk kerstinkopen gedaan. Is een beetje uit de hand gelopen maar hebben ondanks de inseminatie niet veel eraan gedacht. Maar ja tis wel een duur grapje. Maar ben benieuwd wat de reacties van de familie zal zijn. Heb namelijk voor een iedere een grappig iets erbij gekocht. Ben van die kleinigheidjes vandaag wel zo vrolijk geworden. Voel me nu even heerlijk. Hoop dat dit lekker doorzet.

Groetjes en alvast prettige feestdagen als ik jullie niet weerspreek.

Naatje

Terug
Bovenaan