Zoals het onderwerp al zegt:de afgelopen paar dagen zit zoonlief niet lekker in zijn velletje. Anderhalve week is hij ziek geweest, Rota-virus, en nu hij eindelijk niet meer overgeeft en gewoon eet, is hij wel zo ontzettend hangerig. Het liefst ligt hij de hele dag in mijn armen en zodra hij het idee heeft dat ik hem op de grond ga zetten, begint hij echt ontzettend hard te huilen. Aan- en uitkleden is ook een probleem, hij verzet zich op het omkleedkussen en hetzelfde doet hij als ik hem in bad of in bed leg. 's Nachts wordt hij veel wakker (waar hij voorheen heerlijk doorsliep) en is dan ontroostbaar. Hij wordt pas stil als we hem uit bed halen, terug in bed leggen is dan weer een ramp, want dan begint het hele riedeltje van voren af aan. Gevolg is dan dat we hem tenslotte (na een uur huilen) toch maar bij ons in bed leggen, omdat we zelf ook moeten werken de volgende dag. Ik zit er even doorheen. Het zou een sprongetje kunnen zijn, maar dan moet het volgens mij wel een MEGA-sprong zijn. Ik herken dit nl. helemaal niet. Iemand van jullie wel???