mei 2008

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben joyce en ben 27 jaar.
Ik ben nu 5 weken zwanger van de tweede.
Ben ergens begin mei uitgerekend.
Zijn er al meer meiden die ook in mei zijn uitgerekend?

groeyjes joyce

Hallo

Ik heb net getest en verwacht ong 8 mei ons 2e kindje.
heb dan een dochter die net 2 jaar is (nu 16mnd)
je kan op babybrabbel kijken wanneer je uitgerekend bent.

groetjes dees

hoi hoi

ook ik ben uitgerekend   begin  mei 2008
van ons 5e wondertje
de ouste m 11 j 9 j4 j bijna 7 maand..

groetjes mandy.

Hallo! Ik heb op twee sites ingevuld wanneer mijn laatste menstruatie was en op de ene site ben ik 1 mei uitgerekend en op de andere 29 april. Ik weet dus niet of ik nu bij de april of mei-moeders hoor. In ieder geval heb ik zelf heel sterk het vermoeden dat, als alles goed gaat, ik in mei ga bevallen. Wat klinkt dat nu raar, ik kan nog niet eens geloven dat ik zwanger ben....
Wat voelen jullie? Ik ben bij vlagen misselijk en heb pijnlijke borsten.
En ik zou wel graag willen weten tot hoe lang je door kunt sporten? Zou het kwaad kunnen?

hee.

ik ben zwanger van ons derde kindje....en sport net zo lang tot ik kan!
dit mag ook gewoon....wel wordt er afgeraden   niet te vaak/te veel buikspieroefeningen te doen!
het is niet erg voor t kindje, maar kan vervelend voor jezelf zijn aan het einde van de zwangerschap!!!
verder kan je lekker de sportschool in....ik doe aan spinning.....luister naar je lichaam als t niet meer gaat

Hey.

Ik ben vandaag ook 5 weken en net als jij zwanger van de 2e.
Ik ben uitgerekend op 1 of 2 mei. Tja en dan is het natuurlijk afwachten of het toch een april kindje word of niet. Tis en blijft spannend he?
Tot nu toe zijn mijn verschijnselen:
Honger, moe, en chagerijnig.....verder gaat hier alles goed.
In ieder geval VAN HARTE GEFELICITEERD met je zwangerschap en geniet er maar weer van.

Groeten van Miena.

Ben ook zwanger!! Na zes rondes had ik afgelopen zaterdag een positieve test! Volgens de site ben ik uitgerekend op 5 mei.

Spannend he meiden, ik hoop dat we allemaal begin mei een gezonde en mooie baby vast kunnen houden!

Ik ben op 3 mei uitgerekend. En heb zere borsten en een zwaar gevoel onder in de buik.
En kan nu al misselijk worden van sterk gekruid eten. En ben vooral ook erg moe.
Dat zware gevoel onder in de buik dat hoord er toch bij of niet?
Ik weet het niet meer de eerste is nl alweer 2,5 jaar. Wie weet dit?

Groetjes

Terug
Bovenaan