mei 2011??

tja en dan is het al een poosje juni en mogen wij eigenlijk al opschuiven maar mei 2011 staat nog bovenaan.... nou ja moeten we nog maar even wachten haha
morgen moet ik weer naar de gyn/internist en zo ik ben benieuwd hoe ze t vinden... k ben wel wat meer gegroeid de laatste tijd en ik heb een paar keer veel te laag gezeten met mn bloedsuikers...
meestal krijg ik ook een echo ivm ligging en groei, is altijd leuk natuurlijk. k ben trouwens nu 31 weken en hoef omdat ze t eerder halen hopelijk nog maar 7 weken, gaat lekker snel zo hahah
 
Owja, dat is te overzien he...Fijn om te weten dat je niet overtijd hoeft te lopen...Daar ben ik nog niet zo zeker van, hihihi, mijn 2 'groten' waren 5 en 7 dagen 'te laat', dus ik hou maar rekening met ietsie meer dan 40 wkn.
ik ben ook al aan t wachten ja tot we een stukkie opschuiven naar boven...

Groetjes
 
Tja, ook ik wacht tot we eindelijk een plekje opschuiven! Het begint nu toch echt wel op te schieten hoor!! Komende zaterdag ben ik 30 weken, pfff, weer een mijlpaal voor me gevoel!
Op en top genieten dus :D
 
Hallo,
Even een berichtje van een nov. mama. Je had ook op mij gereageerd, omdat wij ook de 7e verwachten.
Jij staat onder controle van de gyn lees ik.
Hoe oud is jouw oudste en je jongste? Als de baby komt bij ons 15 en 4.
 
Ja ik heb helaas zwangerschapsdiabetes...
Onze oudste is inmiddels 21 en de jongste bijna 5 (en ja van 1 relatie) grappig dat je nu weer op mij reageert. gaat bij jou alles goed???
 
Hoi kristelj,

Bij mij gaat alles goed hoor. Ik werk op dit moment fulltime en mijn man is huisman. Ben net terug van een paar dagen kamp met groep 8. Dat was heftig, maar wel leuk. Lijkt me vervelend, zwangerschapsdiabetes. Ons 6- bijna 7-tal is ook van 1 relatie hoor! BIj jullie zit er straks wel een heel groot verschik tussen de oudste en de jongste. Hoe vinden ze het? Hier kunnen ze niet wachten...
 
Terug
Bovenaan