mei alweer!!

meides!!!

wij zijn nu weer een maand verder.
nu nog 3 maandjes en dan is het al augustus wat gaat de tijd toch hard vinden jullie niet?

ik ben vandaag alweer 26 weken en kan al niet meer wachten totdat het 8 augustus gaat worden.

fijne dag verder en een goede zwangerschap allemaal.

liefs cora

Heey Cora..

Zeker gaat de tijd snel. Vandaag weer op controle geweest en alles was goed. Ik ben nu 26 weken en 3 dagen..
En ook ik kan niet wachten totdat het 5 augustus is..

Groetjes

Ik ben vandaag ook precies 26 weken zwanger. Maar i.p.v. 8 augustus zal het wel iets van 18 augustus worden. Mijn andere kids kwamen ook veel later. Ondanks dat ik van 't weekend de eerste weeën gehad heb.

Ik ben vandaag precies 23 weken en vind het ook al zo snel gaan. Soms schrik ik van alles wat we nog moeten doen voor de baby komt. Gelukkig heb ik een lijstje gemaakt en kan ik er regelmatig dingen vanaf strepen. En ik probeer er zo veel mogelijk van te genieten nu.

Nou ik ga lekker eigenwijs doen, ik vindt het helemaal nog niet zo snel gaan..;) Van mij mag het echt al Augustus zijn, kijk er zo ontzettend naar uit dat de tijd niet snel genoeg kan gaan, voor m'n gevoel staat de tijd soms stil, haha.

Wat heerlijk he dat augustus in zicht komt!! Ik ben al aan het aftellen tot mijn verlof! Nl nog maar 10 weekjes werken, dat maakt het allemaal toch wat realistischer... Maar wat Esje ook zegt, het mag nog wel wat sneller gaan hoor! Ik zie er zo naar uit om onze kleine hummel in mijn armen te kunnen houden...!

Als ik terug kijk dan is de tijd echt super snel gegaan :D
Maar als ik vooruit kijk, dan duurt het toch nog 3 maanden voor het augustus is en dan mag het ook van mij wel sneller !!
We kunnen nou al niet meer wachten

Terug
Bovenaan