MEI FORUM

A

Anoniem

Guest
hallo alle dames,

helaas is er nog steeds geen mei forum,
hoe is het met de zwangere onder ons.
en de klachten.
zelf enorme last van opgezwollen borsten, en zeer pijnlijk.
af en toe wat misselijk.
en veel plassen.
dat waren zo'n beetje mijn klachten.
ooh ja en zeer slecht slapen.
ben bijna iedere morgen om een uur of 4 wakker en moet me dwingen om in bed te blijven.
maar ook 'snachts ieder uur zie ik de wekker wel een keertje.
dus weet niet of dit hoort bij het zwanger zijn.
maar goed
ik hoor van jullie oke
groetjes debra

Hoi Debra,

Ik begrijp het ook niet hoor....waarom er geen mei-forum is...volgens mij hoort die er al te zijn..ff geduld hebben denk ik!

Ik heb ook last van mijn borsten en deze zijn ook best gegroeid..(altijd goed) verder s'morgens wat duizelig en best wel honger...verder nergens last van..gelukkig maar!!

Ik slaap altijd al niet zo best, maar nu ik zwanger ben gaat het beter, omdat ik ongelofelijk moe ben s' avonds!!

Ik spreek je straks op het mei-forum!!

Liefs, moi xxx

Hoi allebij,

Tja we moeten wel heel erg lang op ons Mei forum wachten. Maar inderdaad geduld is een schone zaak.

Mijn borsten zijn ook ONTZETTEND gevoelig en al een cup gegroeid!! Echt super!! ik ben helemaal trots op mijn nieuwe C cupje. 's nachts ben ik ook veel wakker de laatste tijd. Tegen vieren moet ik plassen en dan kan ik soms helemaal niet meer slapen. De volgende dag helemaal brakkie natuurlijk. Maar mij hoor je niet klagen ik leef echt nog in een roes. Het enige wat me dan ook opvalt is dat ik zo vreselijk emotioneel ben. Ik hoef maar iets zieligs of juist iets heel moois te lezen of te horen en bij mij rollen de tranen al over mijn wangen.

Ik hoop dat het mei forum nu eens een keertje opschiet want we zitten nu al twee weken te wachten.

Ik spreek jullie gauw.

Liefs Bibi.

Hoi meiden,

Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Spannend allemaal he?

Even over het mei forum: het valt me op dat het iedere keer zo lang duurt voordat er weer een nieuw forum bij is, ondanks alle berichtjes van iedereen aan de redactie. Wij van het maart forum moesten er lang op wachten, in april moesten ze ook al zo geduldig zijn en nu dus weer. Let maar op, bij het juni forum zal het straks ook weer zo gaan. Maar ach, het zal nu vast niet lang meer duren.

Ik wens jullie een fijne zwangerschap en veel plezier alvast op jullie eigen forum!!

Groetjes,
Jacqueline
(maart forum)

Haai Debra!

Ja jammer hè, ik snap er niks van dat het zo lang duurt. Lekker professioneel(not).
Ik heb ook enorm gevoelige borsten/tepels, ze zijn af en toe rood ook. En er verschijnen al kleine pigmentvlekjes, het worden er steeds meer :)
Ik moet ook veel naar de wc, en nu nog meer omdat ik natuurlijk veel water drink. Ik ben ook gauw moe, en inderdaad word ook ik vaak 's ochtends heel vroeg wakker en heb dan weleens erge behoefte aan aandacht van mijn mannetje haha. Dan kruip ik extra tegen 'm aan ;)

Je hebt toch zo'n ongi gevoel hè, nou bij mij is het vooral aan de linkerkant, en 'ze' in mijn buik houden geregeld, vooral 's avonds een soort van pauze of zo! Dan voel ik even niet zoveel.

Nou in elk geval, we houden elkaar op de hoogte. Ik als mevr. Detail hou maar weer even op met typen

xxx

houden moest dus achter 'ze'. Kan iemand 't nog volgen?

Nou ik word gek van mijn gevoelige borsten en ze zijn opgezet ook en dat plassen s'nachts daar word je gek van zeg!
Steeds wakker en daardoor s'middags een instorting....
Verder alles wel goed hoor hahahahha
Bij mijn andere 2 kinderen had ik van al die dingen nooit zo'n last en zeker niet in dit stadium, gek he?
Oh ja, en ik ben zo warm, dat mn liefje niet eens meer tegen me aan kan kruipen want dan smelt hij weg en is echt binnen 2 seconden helemaal klam!

Nou Mei forum, waar blijf je?

xxx

Terug
Bovenaan