Mei mama's?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb vanmorgen een test gedaan en ja hoor zwanger

Volgens mijn berekeningen  ben ik op 5 mei uitgeteld.
Weet niet of dit klopt, want ben  meteen na het stoppen van de pil (begin van de strip gestopt) ongesteld geworden en daarna niet meer.
Dus binnen een maand weer zwanger geraakt, ongelofelijk

Dit wordt mijn 2e kindje, heb al een zoontje die gisteren 2 is geworden.

Zijn we nog meer mama's die net zwanger zijn?

Groetjes Jessica

Hoi Hoi

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk!!
En wat snel zeg, bij mij duurde het 1 maandje langer wat eigenlijk ook erg snel is natuurlijk.

Ik heb afgelopen zaterdagochtend een test gedaan en toen bleek dat ik zwanger ben. Ik heb nog nergens last van, eet kleine beetjes over de dag heen en dat gaat prima, wel ben ik 's avond wat moeier dus heb ik een mooi excuus om lekker vroeg naar bed te gaan.

Hoe gaat het nu met jou dan? Ben jij soms ook zo'n pingpongbal qua emoties?
de ene keer ben ik euforisch en de andere keer maak ik me zorgen aangezien dit mijn eerste kindje is en hoop ik dat het allemaal maar goed gaat...

Maar goed ik ben dus ook rond 4 mei uitgerekend.

Ben benieuwd hoe jij het allemaal ervaart.

groetjes en hopenlijk hoor ik nog wat.

hoi hoi

ook ik ben 5 mei uitgerekend.
als alles dit keer goed gaat.
wel grappig ik ben 11 mei jarig en mijn man 26 april.
dat wordt dus een klein stiertje er bij.

gr natasja

"Hallo Mei mama's,

Ik ben Lina, Ik heb ook verleden week positief getest en ben als het goed is uitgerekend op 4 mei. Ik voel me op dit moment super. Geen misselijkheid en eigenlijk ook niet zo moe. Maar ik heb nu lekker nog vakantie. Moet pas volgende week beginnen. Mieschien beginnen de kwaaltjes dan pas. Ik hoop natuurlijk van niet. Allemaal een hele fijne zwangerschap toegewenst en we zullen elkaar zeker nog tegenkomen op het mei forum.

Groetjes Lina,

hoi hoi,

Gefeliciteerd allemaal met jullie geluk!
Ik ben op 2 mei 2007 uitgerekend. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje, heb wel in juli een miskraam gehad na 13 weken. Dus erg spannend!

Liefs Vriendje

hallo allemaal
 Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en ben 30 april uitgerekent maar dit zal vast mei worden aangezien alle belangrijke dingen in mijn leven in mei gebeuren.
Afgelopen juni heb ik een miskraam gehad en na 1 keer ongi te zijn geweest ben ik nu alweer zwanger. Ik voel me super op de zwangerschaps kwaaltjes na.

Terug
Bovenaan