Mei mama in spanning!

Hoi dames,

Hier nog een toekomstige mei mama, ik ben nu net 4,5 week zwanger en zal 7 juni uitgerekend zijn. Omdat ik maar tot 38 weken mag doorlopen zal de baby rond 23 mei gehaald worden, dus vandaar dat ik me ook aanmeld bij mei mamas.

Ik ben alleen heel erg in spanning, ik ben namelijk afgelopen jaar al 2 keer zwanger geweest, maar heb 2 miskramen gehad (eind maart met 6 weken en eind juni met 11 weken, veel drama, erge bloedingen en 2 curretage's) dus ik ga nu niet echt ontspannen de zwangerschap meer in.
Ik mag 22 oktober voor de eerste echo en dan ben ik 7,5 week zo'n beetje, daarna krijg ik iedere 2 weken een echo!

ik heb trouwens ook een zoontje wat 20 septermber 1 is geworden

Liefs Jen

Hoi Knutseljuf,

Van harte met je zwangerschap!! Jij hebt ook al een hoop meegemaakt. Ik snap dat je nog een beetje in onzekerheid zit. Maar ik duim met je mee dat het allemaal goed gaat!!

Hoi,

Ik ben ook een meimama. Ben 21 mei uitgerekend, maar dat kan natuurlijk nog veranderen n.a.v. termijnecho. Ik vergeet altijd de 1e dag van mijn menstruatie te noteren en ga dus dan maar uit van die dag waarop ik zeker weten ongesteld was. Maar het zal wel mei blijven. Ik heb nog 2 zoons (Clemens van 5 en Alexander van 2).

Anne

Hoi, hier een april mama.
Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel die ellendige 12 weken voorbij bent en echt kan gaan genieten.
Wel leuk dat je nu al weet wanneer die kleine geboren gaat worden!!

Liefs Sonja

Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid
volgens mij hebben wij ook nog wel samen op het jongegezinnen forum gekletst of niet?
Nou super dat je weer zwanger bent en ik duim voor je dat alles goed komt deze keer!!

Groetjes Mama van Aimée

(7wkn+1dag)

Terug
Bovenaan