Mei of juni mama?

Ik kom toch ook nog maar even hier meekletsen. Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad en ben nu bijna 8 weken zwanger. Ik heb 3 miskramen gehad en sta daarom wat extra onder controle. We hebben een zoontje van bijna 7 maanden. Vanmiddag ook gesprek gehad met de gyn en die kwam op 29 mei uit als uitgerekende datum. Volgens deze site kom ik uit op 1 juni. Niet dat het veel uitmaakt, de eerste kwam ook pas 9 dagen later.

Hey meis, mij ken je nog wel van het zwanger worden forum, je bent dus een maandje later als ik!!! maar wat super zeg!! en alles gaat nu dus goed???

Erg goed om je hier te zien / lezen :)

Liefs Kim

Heey supertje! Ik ken je idd ook nog van het zwanger worden forum! Gezellig dat je hier ook komt meekletsen. Ik ben inmiddels 11 weken en a.s. donderdag de eerste echo.. Spannend!!

hey supertje,

Ken ik jou nog van het 'als het langer duurt' forum??
Wat super dat je nu alweer zwanger bent...! wij verwachten onze tweede...heb het eigenlijk nog niet officieel hier op de site gepost, ook omdat er nog wat forumvriendinnen van vroeger rondlopen waarbij het niet vanzelf gaat....moet ik dus binnenkort eens doen :)

Heey sparkle,

We zijn ook superblij dat het met 1 rondje hormonen gelukt is. Dat hadden we niet verwacht (wel heel hard gewenst) Maar wat leuk dat jij ook zwanger bent. Dan zit er ook niet heel veel leeftijd tussen. Wel fijn dat je gelijk door kan als je eenmaal in de mmm zit he. Deze keer dezelfde procedure gehad?

Wat fijn! Ik kon me nog herinneren een aantal keer wat van je gelezen te hebben, maar ik weet niet meer precies het 'proces' dat jullie doorlopen zijn. Klinkt als IUI, of alleen clomid?
Je zou kunnen zeggen dat we hetzelfde proces hebben doorlopen....Dit is de 2e keer dat we een natuurlijke zwangerschap hebben! Terwijl ICSI was voorgesteld!!! Die dokters weten dus echt niet alles....
Onze kindjes zullen 1 jaar en 5 maanden schelen als alles goed gaat! En bij jullie?
Geniet van je zwangerschap en k hoop je een beetje te blijven volgen.

Wij hebben alleen clomid en pregnyl gehad. en onze kindjes zullen 1 jaar en 2 maanden schelen. Dus we krijgen het allebei wel even druk haahahahha. Ik weet inderdaad nog dat ICSI voor jullie eigenlijk de enige oplossing zou zijn. Zo zie je maar hoe raar het kan lopen. De eerste bij ons is in een rustmaand verwekt. 7 maanden clomid gehad en een rustmaand voor een hsg. De hsg heeft nooit meer plaatsgevonden hahahah. Dus uiteindelijk een spontane zwangerschap. Dit keer dan niet, maar hebben nog wel zelf het "werk" mogen verrichten. Daar ben ik wel blij om. Wanneer ben jij uitgerekend als alles goed gaat? Geniet er in ieder geval van!

Terug
Bovenaan