Mei Tai Draagzak kopen

Hi iedereen,

Hier een kersverse moeder met een vraag. Graag wil ik een hybride draagdoek kopen, ik kom dus uit op een Mei Tai draagzak.
Ik heb al enkele gezien van ByKay en Ilmaha.
Hebben jullie tips of adviezen voor mij?
Ik kan geen keuze maken, wil graag een aanschaffen die ik het gehele jaar kan gebruiken. Dan lijkt mij de rib soorten te warm voor de zomer...

Alvast bedankt voor de hulp ?

Ik heb de bykay rib versie gehad voor zoontje geboren in oktober. Heel veel gebruikt. Enige nadeel is dat ik iets weinig steun vond bij de bovenbenen. Daar deed ik soms een opgerolde hydrofiele doek tussen voor meer stevigheid en warmte in de zomer. Ik heb hem er een heel jaar ingedragen. Zomers gewoon met alleen romper.

Ik beval over 4 weken van de 2e en ga hem weer gebruiken, tenzij het idd een hele warme zomer wordt maar dan loop ik toch niet buiten in de volle zon.

Hier een Hoppediz mei tai ! Niet wat je vroeg maar toch even reageren , misschien heb je er wat aan. Het bevalt echt super goed kindje zit snel vast en stevig en je kan m verstellen. Heb voor en achter gedragen en beide top. De stof van mijn doek is ook best dik maar zorg gewoon dat ik dan rekening houd met het aankleden van m’n kindje hoe en wat. In ieder geval veel draag plezier ?

Ik heb een meitai van ellaroo. Echt zooooo fijn. Heb dat ding bijna tot de draad toe versleten. Leent zich uitstekend voor rugdragen. Vind m alleen iets minder geschikt voor 0-6 maanden, omdat je de zitting niet kan verstellen in de breedte. Ik heb voor de eerste maanden een draagzak met gespen gebruikt.  Voor 2 kinderen van 6mnd tot 2 jaar gebruikt. Echt heel fijn.

Terug
Bovenaan