Mei...

Jeetje meiden... De maand mei is alweer aangebroken... Nog 2 maandjes en het is ONZE maand JULI!!!!!

Ik vind het echt super snel gaan, maar dat komt ook omdat het ons derde kindje is... Toen ik in verwachting van onze 1e was ging het allemaal lang niet zo snel...

Onze kids hebben nu mei vakantie. Zaterdag gaan we een week naar Zeeland. Als we terug komen krijg ik al snel de 32 weken echo om te kijken of de placenta verschoven is of nog steeds voor de "uitgang" ligt. Kunnen we ook nog een keer goed kijken of ze het geslacht goed gezien hebben ;-)!! Een dag daarna hebben we een fotosessie van mijn bolle buik en gezin... Leuk, leuk!!

Kortom... Mei vliegt ook weer voorbij!!!

Meiden, probeer te genieten, ook al zijn er en komen er veel ongemakken bij...

Liefs Mar

He Mar,

Ook ik heb lekker de mei week vrij met mn jongens.
En als ik dan weer aant werk ga ben ik alweer 30 wk zwanger en begint het eindelijk ergens op te lijken hahaha. Ik kan echt niet wachten om de kleine meid te zien en dan ook eindelijk een jongens en meisjes mama te zijn.
Wat zal dat wennen worden zeg. Ben nu al met de kleertjes een stuk moeilijker dan met mijn jongens :)

Geniet ze van jullie vakantie en de fotoshoot he
groetjes
Charlotte

hey!

wat gaat het snel he! ik wordt steeds nieuwsgieriger naar onze uk hoor :) jullie heeeeel veel plezier in zeeland! en naturlijk met de shoot! waar laat je de shoot doen?

Liefs,

tja mei alweer, het gaat echt snel. volgende week heb ik nog een week vakantie en gaan mijn man en ik een weekje naar zandvoort op vakantie, heerlijk en dan is het einde toch echt in zicht, al moet ik zeggen dat ik me nog heel goed voel en het dus niet echt afzien is, maar dat komt vast nog wel.

iedereen geniet van vakantie en van het mooie weer!!!

liefs, Karin

Terug
Bovenaan