@ mei2008mama

A

Anoniem

Guest
hoi mei2008mama
ik was benieuwd hoe het met  je dochter  ging snachts

Finn heeft het nog steeds namelijk dat die  snachts wakker word  
was dus benieuwd hoe het met jou ging..

hij word steeds wel 4 a 5 x wakker maar nu overdag ook steeds vaker
iedereen zegt wel dat sprongetje is maar zo lang?

Groetjes Marjan

Hoi Marjan.
Sorry, was alweer enige tijd geleden dat ik op 't forum kwam dus beeeetje late reactie maar leuk dat je er ff naar informeert.

Hier ook nog steeds geen verandering. een enkele keer dat ze MAAR 2 a 3 keer wakker wordt maar had zelfs een week lang dat ze elk uur of elk half uur wakker werd.. Gaaaap.. Met de speen erin sliep ze dan zo weer door maar elke keer zelf eruit moeten.. pfff... Laten huilen is geen optie (voor ons dan he). Ze krijst dan alles bij elkaar en houdt het zeker een half uur of langer vol.  

Volgens ons is het echt geen sprongetje. Zo idd een heeeel lange sprong zijn dan, haha. Elise is bekend met eczeem en dit wordt erger en ze heeft jeuk. Wij denken dat ze daarvan steeds wakker wordt want ze ligt dan erg te woelen en is onrustig.

Momenteel zijn we bezig sinds 1 wk met Natuurlijke geneeskunde, dit heeft z'n tijd nodig maar we hopen dat het werkt. Dat de huid rustiger en daarmee  de jeuk minder wordt én beter gaat slapen.. Tja, je moet toch wat..  

Wij houden ons voor zoals de boeken aangeven dat je een kind tót een half jaar niet kunt verwennen en dus laten wij haar níet lang huilen.

Hoe gaat het nu  bij jullie dan?  

Hoi
Ja bij ons ook nog steeds zelfde en wij hebben die week ook gehad! elk half uur, uur wakker
en het laten huilen is bij ons ook geen optie. Hij huilt zich dan ook echt wakker..
Heb de laatste fles er nu af en hij zit nu op 4 flessen ipv 5
20.00 uur krijgt hij zn laatste fles met rijstebloem, en dan kunnen we het redden tot de volgende morgen 8 uur
t rare is ook dat hij dan echt ligt te wachten tot ik kom hij klets dan, en ook zo vriendelijk

Ik zou ook echt niet weten wat het kan zijn,..............

maar echt........ gaaaaaaaaapppppp haha

groetjes

ps heb andere naam...;)
quote: mei2008mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2008 11:39:07'));

Hoi Marjan.
Sorry, was alweer enige tijd geleden dat ik op 't forum kwam dus beeeetje late reactie maar leuk dat je er ff naar informeert.

Hier ook nog steeds geen verandering. een enkele keer dat ze MAAR 2 a 3 keer wakker wordt maar had zelfs een week lang dat ze elk uur of elk half uur wakker werd.. Gaaaap.. Met de speen erin sliep ze dan zo weer door maar elke keer zelf eruit moeten.. pfff... Laten huilen is geen optie (voor ons dan he). Ze krijst dan alles bij elkaar en houdt het zeker een half uur of langer vol.  

Volgens ons is het echt geen sprongetje. Zo idd een heeeel lange sprong zijn dan, haha. Elise is bekend met eczeem en dit wordt erger en ze heeft jeuk. Wij denken dat ze daarvan steeds wakker wordt want ze ligt dan erg te woelen en is onrustig.

Momenteel zijn we bezig sinds 1 wk met Natuurlijke geneeskunde, dit heeft z'n tijd nodig maar we hopen dat het werkt. Dat de huid rustiger en daarmee  de jeuk minder wordt én beter gaat slapen.. Tja, je moet toch wat..  

Wij houden ons voor zoals de boeken aangeven dat je een kind tót een half jaar niet kunt verwennen en dus laten wij haar níet lang huilen.

Hoe gaat het nu  bij jullie dan?  

Terug
Bovenaan