Lieve lieve lieve meiden....
Ik wil graag iedereen bedanken voor de steun op dit forum toen wij er in november 2006 achterkwamen dat ons kindje niet levensvatbaar is door de ziekte Spina Bifida (open ruggetje).
Er volgden een bevalling van onze dochter Ninthe* van 46 uur, een crematie, een curretage (nog afgelopen week), de uitslag van Ninthe* (gelukkig was er verder niks) en nog veel meer dingen.....toch kan ik zeggen "Meiden het gaat goed met mij, ik kan het gemis en verdriet een plaats geven, en Ninthe* zal voor altijd in ons hart zijn"
Afgelopen week kwam dus ook de uitslag, en doordat die verder goed is, hebben wij weer groen licht voor een volgende zwangerschap....
ik ben nog herstellende van de curretage maar vanaf volgende week springen we weer in het diepe bad....
Meiden allemaal nog gigantisch veel sterkte toegewenst.....is er iets...mijn msn-adres is er voor iedereen randy.l.uchjenbroers@hotmail.com
de chatsite www.verloren-vlinders.nl is ideaal daar staan genoeg mensen voor je klaar voor een luisterend oor die begrijpen wat je doormaakt....
en vergeet nooit mensen...
soms valt er een klein engeltje op aarde
zo schitterend, zo zuiver en zo klein
soms valt er een klein engeltje op aarde
wat prachtig dat dit engeltje even bij ons kon zijn
Heel veel liefs en heel veel knuffels van Randy en een dikke vlinderkus van Ninthe*