Meiden, bedankt !!!

A

Anoniem

Guest
Lieve Flower, Kaa, el en Ingrid,

Bedankt voor jullie reacties op mijn berichtje. Ik heb er met mijn vriend over gehad en waarschijnlijk ga ik een afspraak maken voor 17 dec. Nou zullen jullie wel denken "dan pas ????" Maar mijn vriend is nu op cursus en kan onmogelijk een dag missen. 17 dec. heeft hij al vrij en ik waarschijnlijk ook dus dat komt mooi uit. We zullen wel zien wat mijn HA ervan vindt.

Verder gaat het alweer wat beter met mij maar ik vind wel dat het lang duurt voordat je berichtje op het forum verschijnt. Dit wou ik nog even kwijt en morgen ben ik hier vast nog wel even te vinden. Ik ga mijn mannetje even opzoeken.....

Heel veel liefs van Biaggi en natuurlijk ook een hele dikke knuffel aan jullie lieve meiden !!!!!!

Hoi Biaggi,

Ik zit ook in ronde 9 en ga ook naar de gyn, op 9 december. Net als jij vind ik het ook allemaal héééél lang duren, terwijl ik weet dat het allemaal binnnen het normale valt en er zoveel mensen zijn die een jaar of langer moeten wachten... Wat lastig voor jullie dat je vriend een half jaar weggaat. Inderdaad erg slim om ruim van tevoren naar de gyn te gaan. Ben benieuwd wat het jullie oplevert!

groet, Inge

Lieve Biaggi,

17 december dat is al over 3 weken hoor........dus ik denk absoluut niet.... "dan pas".
Als je eens wist hoe lang vriendje en ik er over hebben na gedacht voor dat ik belde......dat was zeker 2 maanden....

Maar ik ga de 17e voor je duimen!!!

Ik kruip nu weer even onder de wol....lig nog met griep op bed.

Dikke knuffel Flower

Hoi Biaggi, ik lees je berichtje nu pas (maandagavond half negen).
Fijn dat je alweer wat positiever bent! Het valt ook allemaal niet mee hè?!
Ben je nou al die tijd alleen of is je vriend er 's avonds wel?
Ik heb destijds direct een afspaak met een gynaecoloog gemaakt, is dat geen optie voor jullie? Dat scheelt weer een stap!

Nou, als je weer terug reageert zie ik het vast morgen pas weer (wat een ellende dat forum!) dus tot schrijfs maar weer!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan