meiden...die ervaring hebben met clomid

Hallo meiden,

Ik hoop zo dat er iemand van jullie mij een beetje op weg kan helpen,of jij hetzelfde
hebt meegemaakt? Ik ben dik 7 maanden clomid aan het slikken. Begin sloeg het niet aan met 1 pil, dus het werd verhoogd met 3 per dag, en dat is dus 3 maanden goed gegaan , kreeg steeds netjes op tijd mij eisprong... en mijn progesteron was 50ofzo de eerste keer dat ik ging bloed prikken(dat was dus erg goed). Maar nu ben ik alweer 2 weken overtijd.... en test negatief ik snap erhelemaal niks van. Wie heeft dit meegemaakt, kan dit? het slaat eerst heel goed aan en dan opeens dit... word er zo onzeker van, net dat ik dacht dat ik houdvast heb aan mijn cycles...

Ik hoop dat jullie ervaringen met mij kunnen delen.

grtjes
Sara

Hoi Sara

Erg he die onzekerheid. Zelf heb ik ook clomid geslikt, en bij mij was het de laatste keer dus zo. Toen ze zagen op de echo dat het eitje op springen stond ( 26mm ), moest ik gelijk bloed laten prikken, na ruim een week kon ik toen bellen naar het ziekenhuis of ik een eisprong had gehad, en dat bleek dus ja! Ook werd ik in de dagen erna niet ongesteld en bleek dus zwanger, inmiddels 32 wkn. Nu is mijn vraag weet jij dus of je een eisprong gehad hebt of niet. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt. Ik kon op een gegeven moment wel een abonnement nemen op die zwangerschaps testen..........en iedereen lijkt maar gewoon zwanger te worden he?

veel liefs Essie

Hoi Sara

Erg he die onzekerheid. Zelf heb ik ook clomid geslikt, en bij mij was het de laatste keer dus zo. Toen ze zagen op de echo dat het eitje op springen stond ( 26mm ), moest ik gelijk bloed laten prikken, na ruim een week kon ik toen bellen naar het ziekenhuis of ik een eisprong had gehad, en dat bleek dus ja! Ook werd ik in de dagen erna niet ongesteld en bleek dus zwanger, inmiddels 32 wkn. Nu is mijn vraag weet jij dus of je een eisprong gehad hebt of niet. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt. Ik kon op een gegeven moment wel een abonnement nemen op die zwangerschaps testen..........en iedereen lijkt maar gewoon zwanger te worden he?

veel liefs Essie

Hoi,
Ik herken je frustratie heel erg hoor, ik ben nu met mijn 4e cyclus met Clomid bezig en ik ben  bijna 3 weken geleden voor  een controle echo  in het ziekenhuis geweest (dag 12) en volgens de gyn zou ik op maandag 3 oktober een eisprong gehad moeten hebben, maar daar geloof ik zelf helemaal niks van, mijn cyclus is de laatste maanden weliswaar korter geworden, maar nog steeds circa 35 dagen, dus dan zou ik nooit op dag 15 een eisprong hebben. Enfin, als ik uitga van de calculatie van de gyn zou ik nu 2 dagen overtijd moeten zijn, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ik volgende week wel ongesteld zal worden.

Terug
Bovenaan