meiden die ook net gestopt zijn......

A

Anoniem

Guest
... zijn jullie ook helemaal in de wolken!

maar denk je soms ook wel eens ik zal wel net diegene zijn die geeeen kindje kan krijgen/
maar goed niet teveel over nadenken.

ik moet nog 1 weekje tot mn nod
en kan nergens anders meer aan denken.

babykleertjes, namen, het kamertje, kinderwagens, opvoeding, etc
ik werk ook nog eens met kinderen, dus ook op mn werk zit ik erin.

hebben jullie dit ook?????

groetjes m

Hoi Mier,

Ja heel herkenbaar. Sinds wij hebben besloten er deze maand echt voor te gaan (was al tijdje gestopt met de pil) ben ik ook in de wolken. Kan af en toe ook zo lekker dagdromen over ons toekomstige kindje, mn man als vader, namen...

Alleen heb ik dat van van "wij zullen wel geen kindje kunnen krijgen". Ik heb meer zoiets van "het gaat hopelijk snel raak zijn, hopelijk al de eerste ronde" . Natuurlijk houd ik in mn achterhoofd dat het langer kan duren hoor. Maar heb gewoon zo'n voorgevoel dat het weleens snel kan gaan. Vraag me niet waarom...

Jij dus nog wachten op je NOD en dan gaan jullie ervoor!!!! Liefst wil je het van de daken schreeuwen hé? Wordt wel minder hoor als je er zelf n beetje aan gewend bent. Tenminste dat heb ik wel.

Succes en geniet ervan!

Groetjes Anoek

hoi meiden,
ja ben ook helemaal in de wolken en kan bijna nergens anders meer aan denken.
zit nu in ronde 4 dus ook nog niet zo lang bezig,alleen hoop ik echt wel dat het deze x raak zal zijn,mijn nod is 30 mei ongeveer...
dus maar weer afwachten,hebben jullie toevallig al wat gekocht?
groetjes mier

1ste ronde 1ste kindje voor mij!

ik heb nog niks gekocht maar kijk wel overal naar babykleertjes
en ga binnenkort een 9 maanden boek kopen.

spanend allemaal!
ik heb al wel wat rompertjes gekochtslecht eigenlijk he
vind het allemaal zo schattig
groetjes mier

Hé Lady's,

Natuurlijk ben ook ik in de wolken! Zie heel veel leuke kleertjes ik koop het dan wel maar geef het aan mijn schoonzus die een klein hummeltje heeft van 5 maandjes.
Mijn vriend vindt het heel leuk .. Hij had het al helemaal in zijn hoofd hoe hij/zij zal gaan heten, hoe we het gaan opvoeden etc.
Allemaal afwachten, wil niet te veel hopen uit ervaring weet ik dan dat de klap van de rode duivels 10x zo hard aankomt!
Allemaal veel succes.

Liefs.

Terug
Bovenaan