meiden, dit is echt super gaaf kijk maar is!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden ik vind dit zo gaaf dat ik dit even met jullie wil delen hoor!!

moet je maar ff kijken:

http://www.buikbanden.com

nou veel liefs allemaal!!

Dank je wel voor het delen ! Echt een hele leuke site, heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet.

groeten Petra

leuke site he had hem ook al onder favorieten staan nog even wachten tot mijn buik echt dik genoeg is dat het echt leuk staat zo'n band

Tof! Wist niet eens dat dat bestond! Is voor mij nog wel wat vroeg, maar eens ik wat meer een buikje heb, ga ik er alvast bestellen!
Bedankt!

Groetjes

heey!
super zeg! heb ze nu nog niet nodig, maar als ik eraan toe ben zal ik er zeker een bestellen.. bedankt voor de tip!

groetjes Zoë

He! Bedankt voor de tip!!! Heb er gelijk één besteld! Met de tekst op "little drummer inside". Mijn man drumt voor de kost, dus dat lijkt me super om met die band rond te lopen :)

Trouwens, voor zij die het te vroeg vinden... Ik heb zelf ook nog maar een bescheiden buikje (morgen 16w) maar ik had een band gekregen van een vriendin en hem eerder deze week voor de gein es aangedaan en dat voelt super! Geeft lekker extra warmte en ik had wat last van rugpijn en die is minder met de band! Ik trek het me dus nu niet aan en draag hem toch!

Wat ontzettend gaaf zeg! Deze ga ik straks als  ik wat meer buik heb zeker besellen!
Dank je voor de tip!

Terug
Bovenaan