MEIDEN GEEF NIET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef niet op

Wanneer de dingen niet gaan zoals je zou willen,

wanneer alles tegen lijkt te zitten.

Geef niet op als het niet zo gaat als je had gewenst,

ook al lijkt het alsof de wereld  zich tegen je keert.

Blijf knokken, blijf hopen het komt goed!

Je zult zien ....   achter de wolken schijnt de zon!

Zet door geef alles wat je hebt.

Juist nu, je zult zien je bent dichterbij dan je denkt.

Heel veel sterkte aan iedereen die een groot verlies heeft gehad.

Hoe klein dan ook!!!Het verlies en verdriet is op zijn grootst!

Mooi!!

Kan ik wel ff gebruiken!
Ben van het weekend voor de 2e x na mk weer ongesteld geworden. Voelde het uiteraard al aan komen maar toen ik het was.. Wat voelde ik mij K..
Na de mk was ik er voor mijn gevoel vrij rustig onder. Wilde ook zoals de verlosk aangaf eerst weer een keer ongesteld worden en toen ik dat ook werd was ik daar wel blij mee. Maar deze keer niet!
Zo makelijk als het bij onze dochter ging zo lastig is het nu.
Lijkt alsof de klap van de mk nu pas komt!
Voel mij er behoorlijk down onder!
En dan al die mensen om mij heen die zwanger zijn en ook allemaal rond mijn uitgerekende datum moeten bevallen, bah!
Niet dat ik het hen niet gun maar het doet pijn!

Zo zit hier met tranen te typen en lucht wel weer ff op!

X Ilona

He hoi

Ja verschrikkelijk he.
Bij mijn eerste mk heb ik een curretge gehad en toen ik bijkwam voelde ik me zo leeg.
Bij de tweede kwam het spontaan na   een slechte echo.Toch toen ik daarna weer ongi werd voeld ik me zo k*t.Stiekem had ik hoop dat er nog iets zat terwijl ik wist dat het niet zo was.
Na de 3e mk ben ik echt een compleet vruchtje verloren en dit was geestelijk de zwaarste.Hierna ben ik niet meer ongi geweest en weer gelijk zwanger geraakt(nu al weer bijna 29 wk.Toch heb ik het op dit moment heel moeilijk 30juni was eigelijk de uitgerekende datum en mijn schoonzusje staat ook op knappen(29 juni)We scheelden 1 dag met elkaar.Ik denk eraan om een kettinkje te kopen met een hangertje om de miskramen beter te kunnen verwerken.Sommige mensen zeggen van stel je niet aan het was nog zo klein en je hebt een gezonde zoon en verwacht in september een meid maar toch.Ik ben dolgelukkig maar diep in mijn hart doet het zo verschrikkelijk veel pijn.

Ik las ergens anders al dat je een kettinkje wilde kopen.
Ergens verstandelijk snap ik de reacties wel dat ze vinden dat je je niet zo aan moet stellen. Let wel verstandelijk snap ik het wel!
Ik weet in mijn hoofd ook dat het heel klein was en dat het beter is en de natuur zijn werk deed. Al die riedeltjes wat mensen tegen je zeggen als je een mk hebt gehad.
En ik weet dat ze verstandelijk ook wel gelijk hebben.
maar je gevoel en je verstand werken niet altijd samen!
dus doe waar jij je goed bij voelt! Als het jou helpt om dit te doen dan moet je je eigen gevoel volgen. En dan vertel je gewoon niet aan iedereen de boodschap achter dit kettinkje.

Het feit dat jij je nu ook alles zo heftig ervaart heeft waarschijnlijk ook met al die hormonen te maken die nu door je lichaam heen razen. Maar ik snap dat deze periode moeilijk voor je is!

probeer te genieten van het kleine meisje wat in je groeit! Sterke!!
Liefs

He mama van daan!

Doen hoor dat kettinkje!!!!! Hoe klein het ook is....het was van jou!!!!
Ik heb ook zulke reacties gehad...
Oh maar wees blij dat je niet verder bent...ja en? Mag ik dan geen verdriet hebben???
Het was nog zooo klein...het was nog niet eens een mensje...

Voor ons betekent dit gewoon heel erg veel dus ik hoop dat je binnenkort een heeeel erg mooi kettinkje hebt hangen!!!

Dikke kus maan xxxx
(mk 6 wk)

Terug
Bovenaan