A
Anoniem
Guest
Hoihoi,
Ben een tijdje niet actief geweest op het forum,sorry...
Ik ben al een paar weken niet lekker en heb gewoon niet de energie om te reageren,meelezen doe ik overigens wel hoor!
Maar nu heb ik toch écht jullie hulp nodig.
Delano was vorige week ziek,hij had koorts,moest overgeven en sliep héél veel.
Na een paar dagen leek het wat beter te gaan maar nu is het weer mis.
Hij spuugt niet,heeft geen koorts,maar hij huilt heel veel,en niets is goed, zo kennen we hem helemaal niet.
Nu zei mijn vriendin dat ie gewoon een 'sprongetje'doormaakt omdat hij probeert te kruipen en te staan maar hem dat dus nét niet lukt,heel soms lukt het hem wel.
Nu mijn vraag aan jullie,heeft dit alle tekenen van een sprongetje of is het iets anders.
Ik ga om 10.10 uur toch even met hem naar de dokter maar zou graag van jullie willen weten of jullie kindjes hier ook last van hadden toen ze nét niet konden staan en kruipen...
Alvast bedankt meiden,enneh,ik zal weer wat vaker meeschrijven!
Groetjes Tanja
Ben een tijdje niet actief geweest op het forum,sorry...
Ik ben al een paar weken niet lekker en heb gewoon niet de energie om te reageren,meelezen doe ik overigens wel hoor!
Maar nu heb ik toch écht jullie hulp nodig.
Delano was vorige week ziek,hij had koorts,moest overgeven en sliep héél veel.
Na een paar dagen leek het wat beter te gaan maar nu is het weer mis.
Hij spuugt niet,heeft geen koorts,maar hij huilt heel veel,en niets is goed, zo kennen we hem helemaal niet.
Nu zei mijn vriendin dat ie gewoon een 'sprongetje'doormaakt omdat hij probeert te kruipen en te staan maar hem dat dus nét niet lukt,heel soms lukt het hem wel.
Nu mijn vraag aan jullie,heeft dit alle tekenen van een sprongetje of is het iets anders.
Ik ga om 10.10 uur toch even met hem naar de dokter maar zou graag van jullie willen weten of jullie kindjes hier ook last van hadden toen ze nét niet konden staan en kruipen...
Alvast bedankt meiden,enneh,ik zal weer wat vaker meeschrijven!
Groetjes Tanja