Meiden.....HELLLLUUUUUUP!!!

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Ben een tijdje niet actief geweest op het forum,sorry...
Ik ben al een paar weken niet lekker en heb gewoon niet de energie om te reageren,meelezen doe ik overigens wel hoor!
Maar nu heb ik toch écht jullie hulp nodig.
Delano was vorige week ziek,hij had koorts,moest overgeven en sliep héél veel.
Na een paar dagen leek het wat beter te gaan maar nu is het weer mis.
Hij spuugt niet,heeft geen koorts,maar hij huilt heel veel,en niets is goed, zo kennen we hem helemaal niet.
Nu zei mijn vriendin dat ie gewoon een 'sprongetje'doormaakt omdat hij probeert te kruipen en te staan maar hem dat dus nét niet lukt,heel soms lukt het hem wel.
Nu mijn vraag aan jullie,heeft dit alle tekenen van een sprongetje of is het iets anders.
Ik ga om 10.10 uur toch even met hem naar de dokter maar zou graag van jullie willen weten of jullie kindjes hier ook last van hadden toen ze nét niet konden staan en kruipen...
Alvast bedankt meiden,enneh,ik zal weer wat vaker meeschrijven!
Groetjes Tanja

He balen dat je je niet zo lekker voelt.
Ik zou ook naar de huisarts gaan hoor dan weet je in iedergeval zeker of het niet lichamelijk is. Laat je even weten wat de huisarts heeft gezegd?

Groetjes sandra

Hoi Tanja,

Ik ben ook niet echt een schrijver maar meer een lezer....
Maar het forum blijft toch super...!!!

Ik kan je helaas niet verdewr helpen daar Sem nog bezig is om het zitten onder de knie te krijgen.

Maar er zijn vast héél véél andere meiden die jouw vraag kunnen beantwoorden.

Ik wens je héél véél sterkte met de kleine en hopelijk is het een genomen sprongetje en kan je uk straks met een brede glimlach nog meer uit de winkel van Sinkel halen...

Groetjes
Jeannette mv Sem 22-09-2006

Lief dat jullie zo snel reageren!
Ik zal laten weten wat de ha heeft gezegd.
Enne,inderdaad,al schrijf ik niet zó vaak,dit forum blijft super!

Groetjes Tanja

En, hoe was het bij de dokter?
(heb helaas geen tips voor je)
Liefs Nelleke

Of anders..........heeft hij al tanden? Bedenk me det dat mijn dochter ook een week uit haar doen en ziek geweest is en nu blijkt dat ze ineens 3 tanden erbij heeft.

Hoi,

Ik hoop dat alles goed was bij de dokter, al wil je natuurlijk graag een oorzaak voor het probleem. Als ik het zo hoor lijkt het verdacht veel op tandjes. Tess heeft het ook net gehad. Een week lang zeuren, hangen, niets is goed en niets wil ze en ja hoor, een dag later zit er weer een tandje.

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en je kleine weer lekker vrolijk is!

Groetjes Nanda, mv Tess 9mnd

Terug
Bovenaan