Meiden hou moed! zwanger na bijna 3 en half jaar! en Spontaan!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve Meiden,

er zijn er misschien nog onder jullie die mij nog kennen....maar we hebben al bjina 3 en half jaar gewacht, (en nog geen onderzoeken gehad, omdat ik daaraan nog niet toe was...)   maar wat denken jullie!!! Ik ben zwanger!! We krijgen een baby!! we kunnen het haast niet geloven!   en we zijn zo vreselijk blij!!!!!ik ben nu precies 6 weken, vandaaar  dat ik jullie ook h ierin even wilde mee laten delen!!!   IK wens jullie veel succes! niet de moed laten zakken!!! want je ziet......

Liefs,

Emmie

Hoi Emmie, ik ken je ten eerste verder ook niet. maar dat maakt niet uit!! dit is echt een leuk bericht!!!
Meid van harte met jullie blijde verwachting!!!! hopelijk verloopt alles verder voorspoedig, en krijg je niet teveel last van vervelende kwaaltjes die soms bij n zwangerschap horen!! meid Geniet er samen lekker van!!! maar dat zullen jullie vast wel doen!
Dikke knuf mij. 2e ronde-2e kindje

Hoi Emmie

Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik was zelf een van de gelukkige die het net binnen het jaar heeft gered, maar dat vond ik toen eigenlijk al veel te lang (nu besef ik maar al te goed dat ik veel geluk heb gehad) Dus ik kan me goed voorstellen dat jullie in de wolken zijn. Geniet ervan, het is een mooie ervaring. Hopelijk heb je niet teveel last van kwaaltjes (ikzelf heb echt een droomzwangerschap, alleen wat moe) Heel veel geluk.

Liefs Natalie
(17w1d)

Jeetje zeg! 3 en een half jaar! Gefeliciteerd! Gaan jullie maar lekker op die roze wolk zitten!
Geniet ervan!

en... dit geeft me weer moed!

Liefs Jacqy

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wat een blijdschap en ook fijn om te horen dat het na al die jaren toch gelukt is!!

Geniet van deze mooie tijd.

Gr.
Baby09

Hoi Emmie

Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap, en ga super genieten meid want het is je na 3,5 jaar van harte gegund meid,
dit geeft wel weer moed

groetjes

SUPER GEFELICITEERD!! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS. GENIET ERVAN!
LIEFS AMBER MV BRITT

Nou Meis GEFELICITEERD
Het is echt geweldig mooi zn wondertje van je zelf
Geniet er maar volop van

gr Esther

Terug
Bovenaan