Meiden ik ga weer plassen in de hoop dat ik jullie kan helpen!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb me gisteren middels internet weer opgegeven voor moeders voor moeders. Eigenlijk had ik er na de vorige keer met de miskraam geen zin meer in maar ik ga het toch doen. Ik heb veel gehad aan de hormonen dus ik vind het mijn plicht om nu ook mijn steentje bij te dragen in de hoop dat ik minimaal 1 van jullie kan helpen.
Ik ga dus aan de plas..hahahahaha!

X ing

Wat goed van je! Zelf heb ik 45 van die bussen volgeplast en na 10 weken was ik het GOED zat .. maar.. het is inderdaad voor een erg goed doel!

Groetjes F.

Ja, ik ga me ook opgeven hoor.
Hopen dat ik er anderen in  dezelfde situatie  mee kan helpen.

Hoi,

Geweldig dat je dat doet!!!!
Ikzelf heb me toen ik zwanger was van mijn zoontje meteen opgegeven en welliswaar alleen thuis alles in de flessen opgespaard. Ik was namelijk zo dankbaar dat ik na 1,5 jaar spontaan zwanger werd. Toegegeven, het ging me zeker op den duur wel een beetje tegenstaan, je kijkt toch het liefst niet meer achterom naar wat je achterlaat in de pot :). Maar dan dacht ik weer aan dat wondertje in mijn buik en dat gun je iedereen, dus vullen maar weer.

Hey!!
Inge, je hebt me het laatste duwtje gegeven! Ook ik heb de bussen in huis staan en ik ga morgen beginnen. Alleen de thuisplas hoor. En 's nachts denk ik ook maar niet. Dan wil ik plassen en gauw weer naar bed!!! Maar, ik denk maar zo, er blijft genoeg over op de dag en alle beetjes helpen.
Hopelijk kan een ander weer zwanger worden hierdoor!!!!

XXX Yvet

hoi hoi,

ja ja ik heb me vandaag ook aangemeld voor moeders voor moeders

ik heb altijd gezegt dat ik het zou doen dus bij deze  

ik hoop dat andere er net zo mee geholpen worden als ik er mee geholpen ben

groetjes liefs moekje

Terug
Bovenaan