meiden: ik heb de gyn vandaag overleefd!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi...

dus vanmorgen was het zo ver... half 10 vh eerst na de gyn!!!! had met mn mams vh ziekenhuis afgesproken... wij na binnen... eenmaal in de wachtkamer viel de 1ste last van me af: geen dikke buiken in de buurt!!!! jippie!!! toen mocht ik na binnen... een aantal vragen gesteld en kreeg uitleg hoe alles ging!!! kreeg een gyneacologische onderzoekje:
vond het dood eng!!!! ik klom op de stoel en alles werd uitgelegd... de eendenbek kwam er in en er werd uitstrijkjes gedaan ...en op de inwenige echo zag alles er goed uit!!!  om me af te leiden begon die over dak in een kapsalon werk,waar hij ook altijd kwam en me herkende!!! (dus....) hij dacht dat ik daar de baas was... hihhihi NOT!!!!  
eigenlijk viel het nog best mee...  toen na de bloedprikdames.... helaas was ik snel aan de beurt... als een kind ging ik na binnen (ben er als de dood voor) na 7 of 8 buisjes bloed werd ik ff licht in mn hoofd en bedacht ik me dat ik het allemaal doe om dat lief klein babytje ooit in mn armen te houden  .... ben blij dat het nu klaar is...
binnenkort het ""kwakje"" van mn vriend brengen en dan over 3 mnd er weer heen!!!
tenzij er iets gevonden word krijg ik eerder bericht!!!! ondertussen kreeg ik papieren mee dak moest gaan tempen de komende 3mnd!!! jeeeeeeee ma ja!!
pfffff... dat waren ook eerst wel ff genoeg zenuwen voor vandaag!!!

dus heb het weer overleefd!!!! (gelukkig)

hoest met jullie dames???

liefs cenn

Wauw wat een toestand. Ik vind 2 weken wachten al lang en jij mag pas over 3 mnd terug komen. Sterkte met wachten maar het is wel een fijn idee dat je nu in de molen zit en dat er nu echt wat gaat gebeuren. Ik hoop dat het snel lukt.
Volgens mijn college ben je dat ziekenhuis gedoe snel vergeten als je dat hummeltje in je armen hebt. ( en zij kan het weten geloof me)
Sterkte en groetjes Pam

ja tnx!!! denk ook dat het dan zo vergeten is... maar ja eerst maar es ff alles afwachten!!!

tnx!!!

xxx

Hoi Cenn,

hoe lang zijn jullie al bezig?

Ik ben al ruim een jaar van de pil af en nu 9 mnd bezig. Overmorgen nod. Als ik dan ong word, wil ik misschien ook wel naar de HA om doorverwezen te worden naar de gyn. Tempen doe ik al 3 maanden dus dat scheelt dan weer toch?!

Sterkte Cenn! Het is allemaal wel erg spannend en dan ook nog eens drie maanden wachten. Ik zal aan je denken.

Gr. Vriendje

tnx meiden!!!!!!!!

en janu: ja dat scheelt idd weeer... kan die gelijk zien of je een eisprong hebt!!!

wij zijn al dik anderhalf jaar bezig!!! ook gefrustreerd dus!!!!

jullie ook allemaal succes

(mijn nod is 12 april.. by th way)

liefs cenn

( ow ja.... en mn mams heeft niks vd piercing gezien!!!!!!!!!!!!!!1

whahahahahahahah...

hoi cenn

bij deze wil ik je ook veel sterkte wensen en dat het allemaal mee valt.
ik vindt het al lang duren en ben net begonnen. 2de ronde haha.
maar bij jou duurt het al best lang, dus ik mag niet klagen.
heb mijn nod 13 april we zullen zien.
misschien breng jij van de week ook wel goed nieuws.hoop het zo voor je, het is je gegunt.
liefs missknuffeltje

Terug
Bovenaan