Meiden ik stop ermee.....

Hoi allemaal,

Na wat er op het forum de laatste dagen allemaal gebeurd is ben ik tot het besluit gekomen om voorlopig hier niet meer te komen.

Al die pijn en dat verdiet doet me meer dan ik dacht en ik word er
enorm onzeker van. Ik heb zelfs al gedacht om maar helemaal metzwanger
raken te stoppen, maar is dat wel wat ik echt wil??? Nee eigenlijk niet
dus maak ik nu deze keuze.

Ik heb vorige week aan de kist gestaan van een 16 jarig meisje, nu al deze berichten hier......ik stop ermee.

Ik zal echt nog wel af en toe hier lezen, maar verder blijft het daar
wel bij. Alleen als mij iets gevraagd word geef ik nog antwoord, maar
verder neem ik afstand voor mezelf.

Ik wens iedereen die zwanger is geworden een fijne tijd en de treurende onder ons heel veel sterkte.

Jeannette, ik had je dit niet verteld, maar ik leg het je nog wel uit.

Iedereen bedankt voor alle steun de afgelopen maanden en ik hoop ooit hier weer te kunnen zijn, en wie weet mét babybuik.

veel liefs allemaal Hester

Ariane, dank je wel dat je me aan het denken gezet hebt

De tragiek van leven en dood staan zeer dicht bij elkaar.

Een blij bericht neerzetten als een ander rouwt.........

Natuurlijk ben je blij als je zwanger bent, maar als je dan die
droevige dingen leest, kan je jezelf alleen maar gek maken met rare
ideëen.

En dat wil ik niet meer.

Hester  

Lieve Hester,

Ik vind het echt ontzettend jammer dat je hier niet meer zult komen.
Jouw lieve woordjes en vooral jouw enorm mooie gedichten hebben mij echt heel erg goed gedaan en dat is juist de kracht van dit forum. Ik begrijp je wel maar miep heeft ook iets moois bij mij geschreven (nooit de hoop en dromen opgeven want dat is je toekomst) en daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik moet zeggen dat het bij mij ook weer stukken beter gaat maar ik zal nog even een apart berichtje plaatsen. Daarom hoop dat je stiekum toch je mooie gedichtjes en woordjes zult blijven plaatsen want ik zeker ga ze reuze missen en net als jij sta ik heel positief in het leven en dat hebben we toch nodig??

Dikke knuffel,

Corina

Hoi Hester

Ik ben het met Corina eens. Jouw lieve woorden zijn hier eigenlijk onmisbaar. Juist door mensen als jij kunnen Corina, Miep en Sylvia weer een klein beetje verder. Aan de andere kant begrijp ik ook heel goed dat je misschien even afstand wilt nemen omdat het je soms allemaal even teveel kan worden. En dat begrijp ik maar al te goed en dat weet je!!!

Jouw manier van schrijven komt ook heel rustgevend over, dat valt me steeds weer op en als wij savonds af en toe es llekker chatten wordt ik (als ik es wat down ben) altijd weer vrolijk door jou!!

Ik respecteer je keuze meid, echt!! Maar ik hoop dat je nu ook beseft, en ik denk dat er wel meerdere hier mee eens zijn, dat je een groot gemis zal zijn hier. Hester, ik dank God echt dat ik jou heb mogen leren kennen!!

liefs Jeannette

Terug
Bovenaan