Meiden ik stop hier met pendelen

A

Anoniem

Guest
Dag meiden

Hier op deze forum heb ik zoveel commotie gelezen over het pendelen en het paranormale, dat ik hier zo boos over kan worden. Maar goed ieder zijn mening. Dat ik heb besloten om te stoppen met pendelen. Men heeft geen enig idee hoeveel energie dit mij kost en dat ik het met plezier doe en zeker niet doe om een ander valse hoop te geven, dit is zeker niet mijn doel van het pendelen. Ik pendel actief mee op een andere forum waarbij het paranormale een hele grote rol bij speelt. Daar word in iedergeval niet zo op gereageerd.

Daarbij wil ik mededelen dat ik stop met ingang   van vandaag. Sorry meiden die graag gependeld willen worden. Maar kan hier door deze commotie niet mee doorgaan. Meiden SORRY SORRY SORRY.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Trek het je eigen niet aan,hele tijd dat kritiek op elkaar,dat snap ik echt niet hoor,we zitten hier op het forum voor allemaal hetzelfde,en als ze het niet willen lezen dan lezen ze het toch gewoon niet.
Sharine blijf gewoon jezelf en laat ze het  maar lekker bekijken.

Liefs Mier

Hallo Sharine,

Jammer dat het zo is gelopen hier, maar trek het je niet aan. Er zijn gewoon altijd meiden bij die commentaar moeten geven. Ik vind het ergste dat die meiden jou ook gewoon hebben laten pendelen. Pendelen is gewoon leuk en ja het komt ook niet altijd uit. Iedereen moet het voor zichzelf uit maken hoe ze het opvatten. En daar is geen hulp/commentaar van een ander bij nodig. Nogmaals vind ik het jammer dat het zo heeft moeten lopen hoor! Ik heb je pendelen wel gewaardeerd!

Liefs Yvonne

Hoi Sharine,
Erg jammer dat je hier stopt maar ik begrijp het wel hoor! Mensen vinden het soms moeilijk om een ander in hun waarde te laten. Ik vind het prima als andere mensen er niet in geloven (ieder zijn ding zal ik maar zeggen) maar het is niet leuk en kwetsend hoe ze dat hier dan verkondigen.
Heb je misschien de naam van het forum? Of wil je dat hier liever niet neerzetten? Ben zelf namelijk ook veel bezig met spiritualiteit dus vandaar.
Groetjes Tara

hoi Tara

Tuurlijk mag je het weten het is www.armbell.com/cindyenclaudia. Je moet wel eerst actief meekletsen met de meiden voordat je gependeld wordt. Maar goed er is genoeg te kletsen daar al is het wel wat onoverzichtelijk maar wel gezellig en niemand die je neerhaalt.

Liefs Sharine

lieve sharine, laat de mensen toch lullen we moeten zelf weten wat we doen en waar we in geloven!!als je al erg lang bezig bent dan ga je wel uit nood naar iets anders zoeken!!! en geloven,  maar meiden die pas een maandje bezig zijn snappen dat nog niet maar ik na ruim 2,5 jaar wel!!!! dat je dan hulpeloos bent,
maar meid je hebt groot gelijk dat je er mee op houd en naar een site gaat waar ze het wel begrijpen!!
veel succes, en ik hoop dat je hier toch nog wel eens komt kletsen, of op het andere forum( als zwanger worden langer duurt) daar ben ik namelijk naar toe verhuist,
tot snel,
dikke kus van wendy,
PS ik val niemand aan op zijn gevoelens maar zo denk ik er over ,dus niemand hoeft zich aan gevallen te voelen!!
want ik gun het iedereen om zwanger te worden of je er nu een maand over doet of 3 jaar , iedereen die hier op deze site zit wil het zelfde!!
meiden succes,

Hoi Sharina
Jammer dat je er mee stopt,maar snap het wel,je doet je best en dan raakt dit je wat er wordt gezegd.
Jammer dat anderen het altijd moeten verpesten voor de gene die er wel in geloven of er iets uit kunnen halen om dan zo negatief te zijn ,ieder ze ding en voor ieder wat ie er mee doet toch?
Je hebt ook voor mij gependeld en ik was er blij mee,en dan gaat het er niet om of het nu uitkomt (hoop van wel) maar wat het voor je doet,voor mij betekende het veel na een moeilijke periode om er toch nog iets positief uit te kunnen halen,en ben er daarom ook blij mee,en geeft me moed.
En ik ben van mening dat je het net zo ziet en daarom wil doen,maar helaas mensen denken niet na ,wat ze met die worden doen ,en voor een ander belangrijk is.

gr nina

Hoi Sharine,

Het spijt me te horen dat het zo moet lopen, maar ik kan me je reactie heel goed voorstellen. Het is enorm vervelend als mensen zo reageren omdat ze ergens niet in geloven. Laat op zijn minst andere mensen dan in hun waarde, als zij daar wel in geloven of nog hoop uit kunnen putten. Voor mij heb je ook gependeld, en ook al kwam er uit dat het januari 2009 zou worden, was toch blij iets te horen.
Kon je 2 weken geleden melden dat ik net zwanger getest had nadat jouw pendeluitslag bekend werd, maar ik heb helaas afgelopen week weer een mk gehad (de 3e).

Ik wil je toewensen dat je nooit meer met zulke vervelende opmerkingen e.d. geconfronteerd wordt en dat je gewoon met plezier je pendelen kunt uitvoeren, en andere mensen kunt helpen.

Liefs,
Dion

Terug
Bovenaan