meiden.... ik voel me VERROT!!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Ik voel me gigantisch verrot, voel me down, moe, ellendig, emotioneel, geen zin in eten.... het is echt verschrikkelijk gewoon.

Misschien toch door de miskraam en een griepje erbij onder de leden.... echt afschuwelijk gewoon.

Ik ben een ongeduldig typje en kan er niet tegen dat ik nu echt moet afwachten tot het bloeden gestopt is, ik droom erover dat ik weer gecurreteerd moet worden en dat wil ik echt niet!!!!!!!

ZO dit is er in iedergeval uit.... Liefs Randy

Beste Randy!!

Ik snap het hoor meis! Het is ook niet nix wat jullie hebben meegemaakt he.
En natuurlijk kwam de klap nog!

Nou gewoon lekker huilen als je daar zin in hebt!!

Ik weet bniet zo goed wat ik zeggen moet, maar we zijn hier voor jou en je kunt alles bij ons kwijt.

Ik hoop dat je snel wat geluk op je pad krijgt!!

Groetjes patricia

Hoi Randy,

Weet niet goed wat ik moet zeggen allleen dat ik het heel erg voor je vind en dat je misschien maar zoveel mogelijk van je af moet schrijven.
Ik kan wel zeggen dat ik weet hoe je je voelt maar dat weet ik niet.
Ik hoop echt van ganser harte dat jou tijd heel snel komt.
En dat het dan wel goed mag gaan.
Gr lisette

Lieve Randy,

Hartelijk dank voor jouw felicitaties op het andere topic.
Ik begrijp dat het voor jou heel rot is om nu een miskraam te krijgen en vind het super dat je mij zo uitgebreid feliciteert, terwijl dit vast een dubbel gevoel is.
Jij gunt het mij, maar jezelf vooral ook.

Ik hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat jij je snel toch kunt toevoegen op het zwanger zijn forum en dat ik er dan ook nog steeds zit.....

dikke kus en hou je haaks.

mama van MD

Lieve Randy,
Heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt. Ik weet hoe het is (mijn zwangerschap ging met 17 weken mis) en het heeft bij mij wel even geduurd voor ik erover heen was. Ik heb in die tijd erg veel gehuild en heel veel gepraat! Gooi het er hier maar lekker uit hoor. Rustig aan en sterkte meid!
Liefs Tara

hoi Randy,
ik heb de laatste tijd niet veel gereageerd, maar heb wel meegelezen en weet dus door welke K..periode jij momenteel gaat.
als er iemand reden heeft om hier iedere keer van zich af te mogen schrijven ben jij het wel!! Jij hebt van ons toch wel de meeste pech!!
Ik hoop voor je dat je deze mk goed kan verwerken, neem er vooral de tijd voor. Enne je hart luchten mag hier altijd he.

liefs
Patricia

Hee Randy!
Ik weet wat je doormaakt.. Zit in hetzelfde schuitje..
Wat een klote tijd is dit toch! Ik was woensdag voor mn echo ook in de veronderstelling dat wij een hartje zouden gaan luisteren, maar het bleek ook niet goed te zijn.. Ook bij mij moet het er op normale wijze uitkomen binnen nu en een paar dagen.. Tis vreselijk om daarop te wachten! Voel me ook erg verdrietig en verrot! Doe rustig aan en kop op!

Ik wens je heel veel sterkte!
Liefs Anne!

Hee Randy,
Gooi het er maar allemaal uit meid. We zijn er voor je. Wat je hebt meegemaakt is enorm vervelend en de enige manier om er overheen te komen is veel huilen en praten. Maar het heeft ook gewoon tijd nodig, en die moet je voor jezelf nemen.
Zal voor je duimen dat alles natuurlijk afvloeit en curettage niet nodig is. Dat je er maar snel weer overheen mag zijn en je snel bij de zwangeren mag aansluiten.

Wij hebben vandaag enigszins positief nieuws gehad maar moeten nu ook 2 weken wachten totdat we zeker weten of ik zwanger ben of dat het toch weer een miskraam is/wordt.

Veel sterkte ermee, en als je je rot voelt. Zet het maar hier op het forum, schrijf het lekker van je af. Wij zullen er voor je zijn.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan