meiden ik wacht op jullie?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb vandaag de verloskundige gebeld en ben 3 februari 2008 uitgeteld.
ik ben nog de enige op het zwangerforum voor februari.
ik hoop dus snel gezelschap te krijgen.

groetjes kwinty.

Hi kwinty

Ik hoop dat ik snel bij je kan aansluiten!!!! en samen met mij nog vele andere... ik moet het nog even afwachten tot 11 juni dan is mijn NOD.... tenminste als ik een cyclys van 38 dgn aanhoud.....Gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!!

Liefs karen

Hoi Kwinty.
Ik hoop dat ik je kom vergezellen in het februari hoekje
Ik heb volgende week mijn NOD, dus afwachten!
Gefeliciteerd trouwens!!! Geniet ervan

Groetjes Eva

Hoi Kwinty,
Ik heb je al gefeliciteerd op het andere topic, maar nog een keer gefeliciteerd meid!
Ik hoop dat ik me bij jou kan aansluiten bij het februari 2008-forum. Morgen is de spannende test-dag. Als het zo mag zijn, zit ik op 7 februari.

Geniet lekker van je zwangerschap.

Groetjes Anoek

hallo meiden

hopelijk komen we elkaar tegen bij het februari forum
mijn nod is 2 juni
ik ben een beniewd
en iedereen die zwangers, ik kan je een ding zeggen uit ervaring, geniet er van want het gaat heel vlug, zo voel je het eerst schopje in je buik en wat later ligt het op je buik
vele groetjes

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Hey kwinty

Heb 16 juni mijn NOD dag
Hopelijk lukt t allemaal dan ben ik 23 februari uitgerekend
Zou heerlijk zijn ben zelf 26 februari jarig een mooier cadeau bestaat toch niet ???
Misschien tot snel

Groetjes Wilma

Hey Kwinty.

Ook ik hoop je tegen te komen op het februariforum......maar ja wie niet hier....haha.
Gisteren was mijn NOD, tot nu toe nog niks te bekennen. Kan soms nog wel eens 2 a   3 dagen later komen, dus we wachten nog even af. Last van mijn buik,rug en bovenbenen.
Ga er van uit dat dit betekend dat mijn RD er toch aan komen. Ach we wachten maar weer af he?
Jij in ierder geval nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet ervan.

Groeten van Miena.

hi kwinty,
ik zelf ben ook begin februari uitgerekend en ik vroeg me af of er al een zwangerforum voor februari is.
ik kon in het rijtje bij zwangerforum alleen maar tot December  2007 Moeders  vinden.
en ook ik zou het erg leuk vinden om met meiden te kletsen die ongeveer net zo ver zijn dan ik zelf. dus misschien sprek ik je daar wel een keer al ik het kan vinden.
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan