meiden in de wachtweken, hoe is het met eventuele kwaaltjes?

Hoi, ik weet dat er momenteel hier aardig wat meiden zijn die ook in de wachtweken zitten. Ik vroeg me af of jullie al het 1 en ander voelen wat positief of negatief kan zijn. Ik zelf heb sinds maandag (dag 4 na tp) behoorlijke ongie achtige krampen en sinds vandaag heel veel afscheiding/slijmverlies. Ook heb ik last van mijn darmen sinds een paar dagen. Verder heb ik af en toe behoorlijk last van mijn borsten en vandaag de hele dag hoofdpijn. (maar deze laatste dingen zullen wel een bijwerking zijn van de progestan). Ook heb ik vaak steken in de buurt van mijn vagina. Dit is geen klaagzang hoor, ik ben gewoon benieuwd wat anderen voelen in de wachtweken. Ik zit nu op de 6e dag dus bijna op de helft. Ik weet dat deze dingen allemaal niets negatiefs, maar ook niets positiefs hoeven te betekenen. Ik heb al een dochtertje via ICSI en ben daarna nog een keer zwanger geweest via ICSI maar helaas een miskraam. Beiden keren had ik veel van deze verschijnselen ook wel. Maar ik heb ook een cryotp gehad, waarbij ik ook wel bepaalde verschijnselen had, maar toen was ik niet zwanger.
Verder wil ik iedereen nog even heel veel succes wensen in de wachtweken!
Liefs van   Margreet

Hoi hoi,
Je mag best even klagen hoor, dan doen we toch allemaal wel eens hier. Ik ook zit in de wachtweken. Heel spannend allemaal. Vanaf vandaag ben ik eindelijk weer een beetje beter in orde. Ik ook heb veel last gehad van buikpijn. Heb afgelopen maandag nog naar het ziekenhuis gebeld voor deze pijnen. Ze hebben me verteld dat mijn darmen zo geprikkeld zijn door de punctie ( ze hebben er 12 weggeprikt ) dat ik daar de krampen van had. Ik moest veel water gaan drinken, en GELUKKIG dat heeft geholpen. En ik heb van die yoghurtjes gekocht voor een opgeblazen gevoel. Ik weet niet meer hoe ze heten. Maar goed................het heeft geholpen. Ik heb nog geen zwangerschapstesten gehaald. Ik durf het eigelijk niet zo goed, maar  kan pas  28 á 29 april   testen. Ik heb 2de paasdag de punctie gehad en vrijdag de 13de de terugplaatsing. Ik heb ook een ICSI behandeling gehad, dit was de 2de. Bij de eerste had er geen bevruchting plaatsgevonden en heb dus ook niet in de wachtweken gezeten. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat jullie eindresultaat de moeite waard is geweest!!!!!
groetjes pittty

Hoi Pitty,

Grappig dat jij ook op 2e paasdag de punctie hebt gehad! Ik ook namelijk. Maar jij hebt dus de tp op dag 4 na punctie gehad en ik op dag 3. (de 12e) Wel raar dat je pas de 28e of 29 mag testen. Ik denk als je zou willen dat je al best eerder kunt testen. Ik mag de 26e komen bloedprikken, maar ik denk als ik het haal dat ik al wel eerder zelf ga testen. De vorige keer had ik al op dag 10 na tp een positieve test (wel heel licht), met van die testen van matcare die je al 4 dagen voor je nod kunt gebruiken. Ik heb trouwens ook een overstimulatie gehad, ik had dit keer dik 20 follikkels (de vorige poging meer dan 30) er zijn nu 16 eicellen gevonden (de vorige keer 21). Er zijn dit keer 10 van bevrucht. Daarvan zijn er nu een 7 en een 8 cellige teruggezet en er kon nog 1 worden ingevroren.   (de vorige poging zijn er 19 bevrucht, 2 teruggeplaatst en 3 ingevroren) Heb jij ook nog cryo's? Ik heb dus ook na de punctie een hele dikke opgezetten buik gekregen en veel last van mijn eierstokken gehad. Ik heb veel gerust en idd veel gedronken en eigenlijk sinds zondag   gaat het weer de goeie kant op. Hoeveel heb jij er laten terugplaatsen? en hoeveel cellig waren die?

Groetjes van Margreet

hoi margreet,
Ik had deze keer 12 follikels, waarvan er 8 goede eicellen waren gevonden. En waarvan er 4 waren bevrucht. En daarvan zijn er 2 teruggeplaatst. Ze waren beide al op 16 á 20 delig. Mijn andere bevruchte cellen hebben ze helaas niet kunnen invriezen. Maar goed, misschien ( en dat hoop ik ) is het ook niet nodig.
Ik wens je heel veel sterkte met je overige wachttijd en ik hoop dat ik nog van je lees hoe het met je is afgelopen.
Liefs wilma

Hoi Margreet,

Ik heb de terugplaatsing ook op vrijdag de 13e gehad en ik had gelijk een dag later al last van ongi krampen en last van mijn rug ook ben ik heel moe en maar een beetje last van mijn borsten.
Ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten, het voelt beter dan de 1e x maar toen is het helaas niet gelukt.
We moeten maar weer afwachten tot de 24e. Dan mag ik testen!

Liefs Sylvia

He meiden,

Het is nu vrijdag, maandag mag ik testen!! Wat duurt de tijd toch lang. Vanaf vandaag ben ik een beetje gammel in mijn en heb ik ook wat steken. Verder kan ik vanaf de punctie slecht naar de wc, steeds om de 5 dagen ongeveer. Dat gaat dan gepaard met heel veel steken, maar dat komt omdat je al zolang niet geweest ben. de vorige ivf ging het vandaag, ;s middags fout. Dus we gaan het zien. Allemaal veel succes.

lfs roelien

Hoi MJ1977, ook ik zit in de wachtdagen.......momenteel voel ik me uiterst prima, wel af en toe komen er wat zenuwen de bocht om, maar die stuur ik dan heel snel weer weg. Ik heb de punctie gehad op 3e paasdag en de terugplaatsing op vrijdag 13 april. Ik mag as. zaterdag, de 28 een test doen, ben zeer benieuwd!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan