Hoi, ik weet dat er momenteel hier aardig wat meiden zijn die ook in de wachtweken zitten. Ik vroeg me af of jullie al het 1 en ander voelen wat positief of negatief kan zijn. Ik zelf heb sinds maandag (dag 4 na tp) behoorlijke ongie achtige krampen en sinds vandaag heel veel afscheiding/slijmverlies. Ook heb ik last van mijn darmen sinds een paar dagen. Verder heb ik af en toe behoorlijk last van mijn borsten en vandaag de hele dag hoofdpijn. (maar deze laatste dingen zullen wel een bijwerking zijn van de progestan). Ook heb ik vaak steken in de buurt van mijn vagina. Dit is geen klaagzang hoor, ik ben gewoon benieuwd wat anderen voelen in de wachtweken. Ik zit nu op de 6e dag dus bijna op de helft. Ik weet dat deze dingen allemaal niets negatiefs, maar ook niets positiefs hoeven te betekenen. Ik heb al een dochtertje via ICSI en ben daarna nog een keer zwanger geweest via ICSI maar helaas een miskraam. Beiden keren had ik veel van deze verschijnselen ook wel. Maar ik heb ook een cryotp gehad, waarbij ik ook wel bepaalde verschijnselen had, maar toen was ik niet zwanger.
Verder wil ik iedereen nog even heel veel succes wensen in de wachtweken!
Liefs van Margreet
Verder wil ik iedereen nog even heel veel succes wensen in de wachtweken!
Liefs van Margreet