meiden, lees dit aub en help mij AUB!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik heb een vraag ?? ik moet 15 mei ongeveer ong worden!! maar nu is mijn cyclus iedere keer anders dan 28 dagen dan 29 dan 30 en vorige maand zelfs 31 dagen!!
dus als het goed is zou ik een dezer dagen mijn eisprong moeten hebben??
maar nu heb ik al twee dagen rechts onder in mijn buik steken en vanmorgen met plassen een drupje bloed erbij!! zou ik nou mijn eisprong al hebben gehad of komt hij nu?? ik heb deze week geen gemeenschap gehad!! dus dan gaat het deze maand weer niks worden!!! ik ben zo ontzettend moe dus val als een blok in slaap kan niet eens wakker blijven!! zo schiet het natuurlijk ook niet op, wij zijn nu 2,5 jaar bezig, dus het zou wel fijn zijn als ik ook eens een pos test in handen mag hebben, maar ja als je niet klust kan er ook niks komen ha ha!!!nou meiden ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
ik hoor graag snel van jullie!!!
xx wendy

ik heb bij mn eisprong duidelijk een zuederige pijn in mn onderbuik. Als ik jouw verhaal lees en vergelijk met wat ik altijd zelf voel, dan klinkt als een eisprong. Heb je al die ovu-testen geprobeerd? het is nl enorm rot als onregelmatig bent... Succes meid!

Groetjes

Hoi Wendy

je hebt inderdaad al je eisprong gehad. Dat druppeltje bloed kan bij de eisprong horen. Als je inderdaad geen gemeenschap hebt gehad dan is de kans groot dat je niet zwanger raakt. Het schijnt eerder raak te zijn als je dagen voor je eisprong gemeenschap hebt dan erna. Ik heb ook altijd zeurderig gevoel onderin de buik en pijn in de onderrug als ik mijn eisprong heb.

Groet Sharine

probeer eens ovulatiestesten, dan weet je zeker dat je je ei niet mist.

veel liefs
Nataly

Ik ga elke keer uit van mijn cervixslijm en moet zeggen dat ik het tot nu toe elke keer goed heb. Als ik slijm heb zit ik dus rond mn ei periode en als het weg is ben ik elke keer precies 2 week later ongesteld.

Gr. Mamaloe

hallo, ik heb op babybrabbel gekeken, maar als ik mijn cyclus intoets van 28,of 29,of 30 dagen dan kom ik nog niet uit op dat mijn eisprong  van de week is geweest,
misschien dat hij dan nog een dezer dagen komt, ik hoop het, maar ja dat kan ik pas zien als ik ong ben geworden, of niet meer,
ik heb vorige maand ovutesten gebruikt maar   toen is er ook niks uitgekomen, dus daarom had ik zoiets van laat maar deze maand ik wacht het wel af , maar ik had nou zo'n rare steken enz... ik denk dat moet ik even aan jullie vragen,
maar ik heb wel een blaasontsteking dus het kan ook zijn dat daarom er bloed bij zat toch?

xxx wendy

Terug
Bovenaan