meiden mag ik jullie iets vragen??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik hoor helaas nog niet op dit gedeelte van het forum thuis maar wil jullie iets vragen:

Ik ben nu vanaf januari dit jaar met clomid bezig en heb met clomid 150 mg een mooie cyclus met op   dag 19 een eisprong. Naar twee weken komen dan netjes de RD. Maar....nu ben ik al 3 dagen overtijd maar de test was vanmorgen negatief??? Ik ben nou heel erg aan het twijfelen , heb ik dan geen eisprong gehad, maar ik heb hem wel gevoeld...??? kan ik toch zwanger zijn??? Wel een beetje vreemd , maak ik wel heel laat hcg aan??? Nou vol met twijfels dus en heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden...
Vanmiddag ga ik de gyn bellen kijken wat ze daar zeggen.
Heeft iemand van jullie dit toevallig al eens ooit mee gemaakt???

dank jullie wel alvast voor de moeite :)

groetjes Niekje

Hoi Niekje,

Ja ik heb zoiets wel meegemaakt.Vorige week was mn NOD en ik was zo nieuwschierig en had een test gedaan: negatief 3 dagen later maar een test ook negatief. Ik gaf het op en d8 dat ik ongi zou worden. Afgelopen maandag was ik een week over tijd en na aandringen van mn vriend toch weer een test gehaald.. deze was positief :D Ik d8 dat kan niet hihi en deed voor de zekerheid nog een test ook deze zei dat ik zwanger was. Je kan dus nog te vroeg zijn dus nog paar daagjes wachten als je dan nog steeds niet ongi bent doe dan nog een test... Suc6!

Liefs Manon

Hey!

Ik heb weinig verstand van clomid en eisprongen, maar ik denk dat de dames op het
als-het-langer-duurt-forum je hier beter mee kunnen helpen...
Hmmm, nou ja, niet beter, wel sneller misschien, hahahha!
Succes ermee in ieder geval!

-X- Marieke

hoi hoi,

Heb zelf vorige week vrijdag de 5de een test gedaan, die was negatief. Mijn menstruatie bleef uit en gister heb ik nog eens getest, en wat denk je?? POSITIEF!!!! Het kan dus zijn dat je net iets te vroeg hebt getest en dat er inderdaad nog niet genoeg hcg homonen zijn aangemaakt. Probeer het dus over een paar dagen nog eens!! Wie weet. Heel veel succes.

Groeten Bianca

wat je ook kan doen is even te kijken op :

Babybrabbel Clomid groepje
dit is een groepje van meiden die met clomid bezig zijn

Terug
Bovenaan